Zoals topic titel al zegt Is hier iemand bekend mee? Leuk park Er gaat een ukkies van 1 en 4 mee Of iemand andere AAnraders? Niet te duur 😁
Ik vind het niet echt een aanrader. Alles is vies, huisje, zwembad, park. Zou er niet weer heengaan. Ook.een heel apart publiek.
Vond het vroeger erg leuk, stonden we op de camping. Maar het is weinig camping meer en veel huisje. Het is het allemaal net niet... Wordt niet meer netjes bijgehouden, zwembad is (te) klein en beperkt en de laatste keer dat wij er waren erg veel herrie en dronken (jonge) lui 's avonds en 's nachts. Dus nee, ik zou het je niet meer aanraden.
Ben er vroeger geweest jaar of 20 geleden vond het toen een simpel gebeuren maar weet niet hoe het nu is.
paar jaar terug geweest en ik denk dat ze toen iig nog steeds dezelfde matrassen hadden.. nog nooit zo'n slecht matras in een vakantiehuisje gehad. heb het zwembad niet gezien maar de rest van het park vond ik ook niks... weet zo geen aanrader maar katjeskelder zou je mij voor geen goud meer terug zien
Ben er 12 jaar geleden weleens geweest maar vond er weinig aan en vooral de huisjes waren bijzonder smoezelig. Mogelijk is het veranderd in de tijd maar ik ga er niet meer heen evenals Port Zolande want was ook ronduit smerig. Roompot ben ik ook geen fan van. Heijderbos van CP is wel een echte aanrader.
Haha ja daar zijn we 2 jaar geleden geweest Maar nu helaas niet te betalen... Dus ben op zoek naar goedkoper althernatief Maar wel leuk voor kids
Weerterbergen is wellicht leuk? Huisjes zijn ook gedateerd maar park is leuk. Binnenspeeltuin als slecht weer is Of anders wat onbekendere parken met huisjes en camping? Twee bruggen Marvel recreatie Westerbergen
Zijn er geen leuke Landal aanbiedingen? Weerterbergen is het slechtste park waar ik ooit geweest ben, echt te erg!! (Kijkduinpark staat op 2!) En vakantieveilng? Wij hebben een pasr jaar geleden voor 28 een week op Beekse Bergen gekampeerd.
hou sites zoals BungalowSpecials.nl - Bungalows boeken met hoge kortingen in de gaten (op 1 of andere manier werkt die site niet goed bij mij, eerste keer zoeken vindt hij niks en als ik dan nog keer op zoeken klik dan komt er wel een lijst). Wij gaan naar Landgoed 't Loo, faciliteiten lijken goed en ze hebben hoog cijfer. Maar kan pas over anderhalf week zeggen wat ik er van vond
Mooi park hoor! Wat je ook kunt doen is kijken op booking.com. zo zijn wij laatst voor 60 euro met 5 man 2 nachten bij roompot volendam geweest. Was best heel leuk!
Superleuk! Oud centerparcs. Oude huisjes, dat wel, maar erg leuk zwembad, leuke plaza, Bollo en Puk en Pelle. Wij komen er 2x per jaar
Haha soms zoo lastig met al die negatieve reacties dan durf je al bijna niet meer te gaan Blij dat dit een positieve reactie is
Landal Landgoed 't Loo vonden wij erg leuk. Ook een prima tijd gehad op Mooi Zutendaal (B). En Lunsbergen in Drente is ook prima wat betreft chalets en huisjes. Zwembad e.d. is allemaal wat simpel, daardoor is het wat goedkoper. Maar zeer nette huisjes en chalets. Daar kan CP een puntje aan zuigen!
Landal Aelderholt in Drenthe zijn we ook weleens geweest met een familie weekend. Is ook wel een aanrader.