Weekje weg eind augustus in NL/BE/DUI met 2 kids + baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door februarimama, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.526
    855
    113
    Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben. Mijn schoonouders hebben een heerlijk huis in zuid Frankrijk maar onze jongste is dan 8 weken en ik heb eigenlijk geen zin in gedoe. Verder weinig ervaring met vakantie in Nederland behalve hof van Saksen in de winter en dat beviel prima.

Oudste is niet leerplichtig maar ik denk dat het voor hem wel fijn is om gewoon mee te draaien vanaf het begin (2 september) en eventueel later het jaar nog ergens anders heen te gaan.

1 week a 10 dagen, laatste week augustus met 3 kinderen van 4, 2 en 8 weken. Zwembad en ballen gedeelte zou leuk zijn, eventueel bij het strand. We houden wel van comfort/luxe. Op Max een uur of 3 rijden van Utrecht.

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zijn toen onze kinderen 4 en 2 waren naar het gebied de Eifel geweest in Duitsland. Wij zaten op het Eifelpark Kronenburger see en dat is niet heel erg luxe maar je hebt daar ook landal parken en centerparcs.

Wij vonden het daar erg kindvriendelijk met veel leuke uitstapjes, kijk maar eens op Google bij bezienswaardigheden Eifel. Leuke wildparken, kleine pretparkjes, rodelbanen en leuke stadjes.

3. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Landal het land van Bartje vinden wij een geweldig park om heen te gaan met kleine kinderen. Ze hebben daar ook hele fijne luxe huisjes. Landal Aelderholt of Landal Rabbit Hill vinden wij ook aanraders. De huisjes zijn daar alleen wel een stuk krapper.

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

De Leistert in Roggel, en dan een luxe huisje. Of anders regio sauerland of Zuid-Limburg. Dichtbij maar toch het gevoel hebben van echte vakantie. Landal Hoog Vaals schijnt leuk te zijn en in het sauerland stikt het van de vakantieparken en huisjes. Keuze genoeg.

Deel Deze Pagina