Tip!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by loca, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Misschien dat jullie het al ook geven, maar ik had op een ander forum gelezen dat rooibosthee helpt bij darmkrampjes, spugen en slapen.
    Dus ik heb Boaz vandaag na elke voeding 5 theelepeltjes rooibosthee gegeven en hij heeft heerlijk geslapen! :D .
    Normaal sliep hij overdag maar elke keer 3 kwartier en nu wel 2 uur!

Hij gaf ook steeds zijn voeding terug, zelfs na 2 uur nog. En nu lijkt hij dat ook niet meer te doen.
    Ben benieuwd hoe het morgen gaat.....

Wie geeft dit ook aan zijn kleintje?

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik geef ik rooiebos thee. Maar ik geef al heel lang salie thee. Dit is voor een verhoogde weerstand en onrust. Wel hartsikke fijn dat het zo goed helpt.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    Wat fijn dat het zo goed helpt

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb valentijn afgelopen maandag rooibosthee gegeven, maar hij is doe dag ook aan antibiotica begonnen en hij heeft zichzelf die avond helemaal, maar dan ook echt helemaal ondergepoept..of het nou van de rooibosthee is of antibiotica....ik heb geen idee...

5. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    annekulpe; dat is van de antibiotica, krijgt je kindje Augmentin ( amoxicilline /clavulaanzuur) of alleen amoxicilline? Daar staan algemene anti-biotica om bekend.
    Een hele bekende bijwerking.

6. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Ik weet wel dat je van rooibosthee aan de dunne kan gaan, maar ik had gelezen dat het na een paar dagen vaak weer overgaat.

Boaz heeft ook wat dunnere ontlasting, maar het blijft gelukkig netjes in de luier.

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    valentijn heeft amoxicilline...
    hij heeft zich 1malig ondergepoept..arm kind en arme wij ;)

Share This Page