Weekje weg met 34 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hi,

Mijn schoonvader huurt meestal een huisje ergens in het bossen. Nu hebben wij gezegd dat we wel meewillen.
    Het is precies een dag na mijn laatste werkdag. Ik ben dan 34 weken.
    Het is een kleine 2 uur rijden en erg ver van mijn huis.

Soms heb ik hier mijn twijfels over.
    Het lijkt me best heerlijk om even ertussenuit te gaan vooral na een slopende en aftellende dagen op mijn werk. Maar om gelijk een dag na mijn verlof te vertrekken vind ik zo snel. Bovendien zitten we in een bosgebied waar geen bereik is en niet heel dichtbij een ziekenhuis mocht er wat gebeuren. (ik ben een stadsmens ;) )

Ik ben bang dat ik de kriebels krijg omdat ik nog zoveel wil doen/regelen/nesteldrang.
    Ik ben dan niet in mijn omgeving.
    Aan de andere kant is het wel even een rustpunt en onze dochter is er ook heerlijk even tussenuit.

Wat vinden jullie?
    Zijn er meerdere die met 34 weken nog even weg zijn van huis?

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik ben met 35 weken op reis gegaan (veel voorweeen gehad). Was in hetzelfde land en zo'n 3 uur rijden.. was goed te doen! Veel gefietst, gezwommen, golf gespeeld,... 3 weken later pas bevallen (38 weken)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ben met 39 weken nog een weekend weg geweest op 2 uur rijden ;)

Maar je moet vooral doen waar je je prettig bij voelt. Opzich is 34 weken wel te doen. Maar je kunt fysiek ook meer last krijgen. Aan de andere kant is het heerlijk om even uit te waaien. Erna heb je nog genoeg weken om alles klaar te krijgen.

Zorg in ieder geval dat je met eigen vervoer gaat. Dan kun je evt na 2 dagen besluiten om toch terug naar huis te gaan, als het echt niet wil..

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik denk dat het makkelijk moet gaan, in NL is het toch haast niet mogelijk om ergens naar toe te gaan waar je niet in korte tijd in een ziekenhuis zou kunnen zijn mocht dat nodig zijn.
    Als je ergens in een bosrijk gebied gaat zitten is het toch vooral ontspannend, juist omdat je thuis toch altijd wel vanalles kan bedenken wat gedaan 'moet' mss wel even lekker.
    Je zit zo weer in de auto naar huis als je het echt niet fijn zou vinden.

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik ga met 30 weken 4 dagen naar Disneyland Parijs :D :D :D Ik heb wel voor de zekerheid een annuleringsverzekering en ik spreek frans en engels. Dus ik neem aan dat als er ook maar iets gebeurd, het allemaal wel goed komt. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat Baby goed blijft zitten tot minimaal 37weken! :D
    Liefs

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik ben, toen ik zwanger was van ons zoontje, met 36 weken nog een weekje weg geweest met mijn familie op een schip.
    Het was een heerlijke week maar aan het eind lag ik wel in het ziekenhuis in Amsterdam met weeën en 2 cm ontsluiting. Gelukkig stopte het weer en beviel ik uiteindelijk met 40+4..
    Maar ik zou het zo weer doen hoor, het is heerlijk om nog even tot rust te komen..
    Het is maar net wat je eigen gevoel erbij is denk ik.

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ben juist heerlijk nog even een weekje naar CP geweest toen mijn verlof begon! Lekker even met z;n drietjes weg, voor alle drukte zou beginnen....
    Was ook op 2 uur rijden......maar ook daar zijn ziekenhuizen!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik ga volgende week nog 3 nachten naar de andere kant van Nederland, ca 2,5 uur rijden van mn huis. Ik ga echt niet thuis zitten wachten hoor :)

Deel Deze Pagina