Maandag:macaroni met groente en gehakt en salade. Avond:tonijn-omelet. Dinsdag: aardappel,wortel,broccoli en kip uit de oven. Avond: kippensoep(van de over gebleven kip) Woensdag: gebakken sardientjes en een rijstsalade Avond: kaastostie en salade. Donderdag: linzen stoofpot met rundvlees. Avond: tonijn-ei salade
* geb. aardappels & witlof met ham en kaas uit de oven * aardappels, bloemkool/andijvie en kipfilet (ik lust geen bloemkool, man houdt niet van andijvie) * lasagne * geb. aardappels, bruine bonen, sla en tartaar * kip met patat * hachee op donderdag eet ik altijd op m'n werk en m'n man en dochter bij m'n schoonouders vandaar 1 dag minder.. weet nog niet welke dag er wat gegeten wordt maar voor deze menu's heb ik in ieder geval boodschappen besteld..
vandaag : spruitjes met spekjes en kaas uit de oven, gekookte aardappels morgen : moet ik nog bekijken man is niet thuis dinsdag : bloemkool met cordon bleu, gekookte aardappels woensdag : sla met kip en aardappelkroketjes donderdag : meestal iets makkelijks omdat de kids naar zang/dans moeten en ik moet werken.
deze week van za-vr, wat op welke dag moeten we nog bepalen. - broodjes snack (gister op) - boerenkool stamppot - rozemarijnaardappeltjes uit de oven met kip en broccoli - ratatouille - nasi - aardappelen/boontjes en vissticks - soep met zelfgemaakte saucijzenbroodjes en stokbrood met smeerseltjes
- Ovenschotel met worteltjes, doperwtjes en gehakt. - Koude pastasalade en caesar salade voor mij. - Zelfgemaakte babi pangang - Ratatouille - Surinaamse roti - Poffertjes - Goedgevulde soep met broodjes. Alles zonder pakjes en zakjes.
Maandag - gekookte aardappels Dinsdag- pasta met champignons,paprika,courgette,pesto,spekjes Woensdag- ik bij ouders, man met werk uit eten donderdag- restje pasta Vrijdag- gebakken aardappels, sla, vlees Zaterdag- bami Zondag- restje bami
ma: omelet met diverse verse groenten di: wokschotel van puntpaprika's met kip en gember woe:kip-kluifjes uit de oven met rijst en roerbakgroenten donderdag: : pasta vrijdag: braadworst met rode kool en overfrietjes zaterdag: boerenkoolstamppot zondag: verse broccoli- champignonsoep
Maandag: romige kip-champignonsoep met afgebakken kaiserbroodjes en kruidenboter Dinsdag: rundervinkje met aardappelpartjes en rode kool Woensdag: lekkerbekjes met sla en frietjes Donderdag: spaghetti met creme fraiche, spinazie en spekjes Vrijdag: kipkrokantjes met aardappelblokjes en broccoli Zaterdag en zondag zien we altijd wel 🙈
ma: Krieltjes uit de oven , kippenpootjes in honing mosterd marinade en broccoli di: Lasagne met tomaten-groentesaus en spinazie wo: Risotto, kabeljauw en sla do: aardappels, kroten, speklapje vrij: mosselen za en zon: geen idee nog
Ma: roerbaknoedels met kip Di: patat (vriend heeft vergadering) Wo: aardappels, spinazie met ei en vlees Do: aardappels, groente, vlees Vr: stamppot zuurkool met zelfgemaakte gehaktbal Za: rijstgerecht Zo: onbekend
Ma= sperzienbonen, gebak aardappelen, visticks Di= Stampot andijvie, rookworst Wo= Pizza's do= Bami Vrij= restjes bami zat= Pannenkoeken zo= nasi
Vanavond zelf gemaakte pizza. Woensdag bonenschotel met gehakt. Donderdag frietjes met kip. Vrijdag pasta. In het weekend kookt manlief.
Ma: shoarma, sla, broodjes Di: gebakken aardappelen, schnitzel, broccoli Wo: zuurkoolschotel Do: Mexicaanse wraps Vr: zoete aardappel (nieuw recept, moet nog even kijken wat erbij) Za? De hele dag bezig met schuur bouwen, kinderen gaan naar oppas. Zo: Italiaans (pasta /lasagne)
Net de boodschappen besteld, dus ons weekmenu is weer compleet: Woensdag: gevulde kipfilet met paprika en rijst Donderdag: (kip)shoarma met gebakken champignons, pitabroodjes, verse knoflooksaus en een salade Vrijdag: Babi Ketjap met nasi en sperziebonen Zaterdag: zelfgemaakte pizza's Zondag: BBQ (verjaardag) Maandag: Lasagne met paddenstoelen en gorgonzola Dinsdag: Surinaamse spruitjes
Maandag: Aardappels, boontjes en een worstje Dinsdag: Preitaart Woensdag: Nasi Donderdag: Gebakken aardappels, sla en gebakken vis Vrijdag: Patat of pizza Zaterdag: Aardappels, worteltjes en kip Zondag: Groentensoep met rollade
Ons weekmenu: Donderdag: Mosselen (en voor ML biefstuk) met ovenfriet en een salade Vrijdag: Ovenpasta Zaterdag: sushi (uit eten) Zondag: Rollade, aardappels met rozemarijn/rode ui uit de oven en broccoli/bloemkool Maandag: Spaghetti Bolognese Dinsdag:Kip Siam (zonder pakje ) met zilvervliesrijst en sla Woensdag: Fetasalade, stokbrood en zelfgemaakte kipnuggets
Vanavond: bloemkool-broccoli-curry met zelfgedraaide gehaktballen en naanbrood Morgen: pizza Zaterdag: paddestoelenrisotto Zondag: kip en aardappeltjes uit de oven met tomatenrelish Maandag: zelfgemaakte noodlesoep met bosui en gerookte kip
Vandaag: Zelfgemaakte kip-chorizoburgers met knolselderij friet wo: aardappels kroten en vlees d0: paddenstoelen stroganoff met rostirondjes vrij: Rijst met garnalen in kokoscaramel en zoetzure komkommer Za en zo: Minestrone soep
Gister: rodekool met gehaktbal vandaag: doperwtjes met kip en gebakken aardappels morgen : nasi Donderdag: preischotel vrijdag: kapucijners zaterdag: uit eten