Zondag: spaghetti Maandag: sperzieboontjes, krieltjes en een speklapje Dinsdag: mie met oosterse groenten, cashewnoten en garnalen Woensdag: broccoli, notenrijst, schnitzel Donderdag: broodje kipburger, sla/rauwkost, gebakken aardappeltjes
Ja ideaal deze topic! Wij hebben elke week weer het ik-weet-niet-wat-we-moeten-eten-probleem. Deze week Zondag: wraps met kip, tomaat en cheddar. Maandag: pasta met pestoroomsaus Dinsdag: krieltjes met snijbonen en hamburger. Woensdagannenkoeken met kaas en spek. Donderdag: rijst met ragout, wortels en doperwtjes. Vrijdag: nasi met kippenvleugeltjes Zaterdag: noodles met sweet chillisaus
zondag: groentesoep en vers turks brood maandag:rijst, kip en een salade dinsdag: prei ovenschotel woensdag: eten bij schoonouders donderdag: aardappelen, sperziebonen, gehakt vrijdag: lasagne en een salade zaterdag:gebakken aardappeltjes, wortelen en vis
Vrijdag gebakken aardappels,wortels en schnitzel op. zaterdag broodje hamburger op zondag gekookte aardappels,bloemkool en beenham. maandag pannenkoeken dinsdag macaroni woensdag andijvie stamp met spekjes en gehaktbal donderdag gebakken aardappelen met kip en doperwten
Maandag: erwtensoep uit vriezer en gegrilde groentes (eet alleen) Dinsdag: sulu kofte met doperwt, aubergine en puntpaprika Woensdag: karniyarik Donderdag: lamsstoof met rijst Vrijdag: tonijnsalade met tomaten, feta, noten en gegrilde paprika
zondag : wortels met vis maandag: broccoli met filetlapje dinsdag : vegetarische nasi Woensdag : sla met kip en gebr. aardappeltjes Donderdag: Pasta Vrijdag/zaterdag nog niks voor in huis
Wat een leuk topic! We proberen wat gezonder te eten, dus vandaar al het gestoomde Zondag: Soep (man een schnitzel en ik toastje met filet americain) Maandag: Koningsdag, vast iets ongezonds op de markt Dinsdag: gestoomde aardappelen met diverse gestoomde groenten en gehaktrolletjes Woensdag: Kipburger, aardappelpuree en spinazie Donderdag: Nasi Vrijdag: Gehaktbal, getoomde aardappelen en gestoomde groenten Zaterdag: wat lekkers, nader te bepalen
Zondag: aardappel pannenkoeken, kip met broccoli roerbakken met terriyaki saus Maandag: aardappels, bloemkool, runderworstjes Dinsdag: aardappels, boontjes, kalkoenfilet Woensdag: gebakken aardappel, sla, vissticks Donderdag: pasta met gehakt, tomatensaus en champignons en sla erbij Vrijdag: lasagne of pizza Zaterdag: onbekend nog. Meestal iets halen. Sushi of patat
Vandaag: sajoor boontjes met rijst Maandag: Stoofvlees met aardappeltjes en sla Dinsdag: brood dag Woensdag: Spinazie met ei, aardappels en een gehaktbal Donderdag: Wortels met aardappelen en vissticks. Verder nog even geen idee.
Alvast volgende week: - pittige kip kerrie met rijst - tonijnsalade - pittig stoofpotje met groentes en couscous met rozijnen - crustless quiche tonijn, mais en paprika - lamsgehaktballetjestajine met doperwt, courgette etc
Vandaag pannenkoeken Maandag..iets makkelijks vanwege koningsdag Dinsdag..aardappelen, bloemkool, speklapjes Woensdag..macaroni Donderdag..aardappelen, witte bonen in tomatensaus, gehaktbal Vrijdag..ovenfrietjes, komkommer, tomaatjes en een snack uit de oven Zaterdag..soep met brood
Vandaag: champignonsoep, aardappelpartjes met knoflook uit de oven, beenham Maandag: aardappelen, bloemkool, saucijzen Dinsdag: aardappelen, prei, saucijzen Woensdag: nasi Donderdag: aardappelschijfjes, witlof ham/kaas, schnitzel Vrijdag: aardappelen, spinazie, slavink
Leuk! Om ideeen op te doen! Gister: aardappels, broccoli, hamburger. Vandaag: Eten halen bij de chinees. Maandag: gekruide krieltjes, kipburger, boontjes. Dinsdag: iets van pasta ? Woensdag: bij schoonmoeder denk ik. Donderdag: kids bij opa en oma eten. Ik iets makkelijks. Savonds laat gaan we op vakantie!
Alvast volgende week: - pittige kip kerrie met rijst - tonijnsalade - pittig stoofpotje met groentes en couscous met rozijnen - crustless quiche tonijn, mais en paprika - lamsgehaktballetjestajine met doperwt, courgette etc - pasta tomatensaus, ui, creme fraish, tonijn, courgette
Vandaag: broodje hamburger met salade Morgen: aardappel, speklapje, salade en spinazie Dinsdag: makkelijk, soep oid Woensdag: pasta met courgette en pestosaus Donderdag: rijst met gewokte groenten Vrijdag: alleen met zoontje, pannenkoeken dus denk ik Zaterdag: uit eten Zondag: nog geen idee
Handig, inspiratie topic! Ma: Bloemkoolcurry met gele rijst Di: Taboule met shwa (gekruid vlees op een spiesje) Wo: Vispie Do: Fajitas met een lekkere salade Vr: Pasta Za: Noodles met o.a. broccoli en rundvlees Zo: Donuts maken, avond eten soepje ofzo.
Vanavond : pannenkoeken Maandag : nog onbekend denk dat we iets gaan halen , ligt er aan hoe het loopt Dinsdag : cilli corn carne (schrijf je dat zo?) met rijst voor mij en man aardappels. Woensdag : rösti rondjes , spercibonen , kip krokant Donderdag : kip hoysen (zal je ook wel anders schrijven) Vrijdag : kip in pannetje
Uitje met teentjes knoflook fruiten in olie. Dan kip met kipkruiden erbij. Groentes erbij bakken. Ik had nu courgette en paprika. 2 grote eetlepels pesto erbij met een flesje kookroom. Dit even doorverwarmen en dan de pasta erdoor scheppen Heel simpel maar erg lekker
Vandaag aardappels witte bonen in tomaten saus verse worst Maandag dinsdag hutspot met rookworst en speklappen Woensdag Rendang Donderdag spaghetti met kruiden stokbrood en salade vrijdag aardappelen met doperwt en wortels rundvlees zaterdag bonenschotel met satésaus zondag groente soep met stokbrood