Ma: Gekruide aardappelpartjes met rooie biet/ui en runderhamburger van de grill. Di: Nasi Woe: Nasi Do: ? Vrij: Pasta Zat: Pasta Zon: ?
In willekeurige volgorde: Bloemkool ovenschotel Prei kerrie soep met kruiden stokbrood Lahmacun met gemarineerde kipfilet stukjes, sla, komkommer, tomaatjes, champignons, rode puntpaprika en knoflooksaus Zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst Chicken tonight Kliekjes van al het bovenstaande
In willekeurige volgorde: - broodjes hamburger met koolsla - traybake van zoete aardappelblokjes, broccoli, rode paprikareepjes en gemarineerde kip - hutspot met ketjapspekjes - kip pilav uit de slowcooker met rijst en komkommersalade - kibbeling uit de oven met aardappeschijfjes en italiaanse roerbakgroenten
Ik doe ook nog eens. Stoverij met aardappelen en verse appelmoes Wrap met kip krokant en rauwkost Kip met curry en rijst Spaghetti met een massa aan groenten door de saus Zalm met courgetti en pesto Vleesbroodje met erwtjes en wortelen en puree 1 dag blijft open om wat te gaan eten of wat te bestellen wss. Soep: Witloof soep en julienne soep ( zak in promo gekocht). Dessert: Oost-Vlaamse vlaaien ( beschuit, peperkoek, kandy-siroop, ei mengsel). Pudding met letterkoekjes ( die liggen slap te worden dus hop dessert in) Fruitspies met chocolade
In ons geval rundsvlees of varkensvlees ( in blokjes), ui, boterham met mosterd, tafelbier, stoofvlees kruiden, laurier en peper en zout.
Ja dat zal draadjes vlees zijn wss. Bij ons heet het stoofvlees of stoverij. Normaal eten we dit met frietjes maar met aardappelen en appelmoes word er ook goed van gegeten .
Ja dat is een combinatie dat ik nooit maak. Rode kool is bij ons iets typisch voor bij worsten of hamburgers . Al at ik onlangs een stukje wild en daar was rode kool bij en dat was ook zeer lekker, lag nog een appeltje met veenbessen bij ook.
Deze week Eten we Onderstaande maar de volgorde staat nog niet vast Aardappelen, rode kool en gehaktbal. Pannenkoeken Opbak aardappelen Schnitzel en en salade Pasta ( macaroni of spaghetti, Eten we vaak 2x van) Kip Tzaziki met Aardappelkroketjes Aardappelen, braadworst en Spruitjes
Stamppot zuurkool Pasta met zelfgemaakte bolognesesaus Gekookte aardappels groente speklap Krieltjes met tilapiafilet sperciebonen Stamppot andijvie
Net de weekboodschappen gedaan, dus het menu staat vast. In willekeurige volgorde Boerenkoolstampot met spekjes en worst. Preistampot met speklapjes Lasagne bolognese Home made erwtensoep met brood Tikka masala met kip, rijst en broccoli Spinazi, gekookte aardappels en bal gehakt Rijst met kip pilav
@tuc Hoe maak jij rode kool echt lekker? Ik kocht vaak maar potjes van Hak omdat ik het zelf op de één of andere manier niet lekker kon maken. Maar ja, hier hebben ze natuurlijk geen Hak (maar gelukkig wel rode kool). Dus als ik echt een goed recept heb ga ik toch nog maar eens een poging wagen
Haha ik speel vals, ik pak de diepvries deelblokjes Die zijn wel echt lekker. Niet te vergelijken met een pot.
Kipfilet Romano Chili con carne Kaiserschmarrn Ovenschotel zuurkool met ananas en rookworst Stamppot boerenkool (bah) met rundersaucijs Kliekjes Broodjes knakworst