Mijn kat is weg :(

Discussion in 'De lounge' started by wendyp, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bleh. Voel me echt klote nu!

We zijn in december verhuisd en nu net 3 weken komen de katten af en toe buiten. Nu net een week (vooral met dat mooie weer) zijn ze veel buiten te vinden, maar meestal in of rond de tuin.

Alleen is nu 1 van mijn katten nergens meer te vinden! Hij is ook niet thuis gekomen voor het eten, terwijl als je roept: Jongens happies, staan ze met z'n alle in de keuken. :(

Mijn man is net de hele buurt afgegaan en ik net ook een stuk buiten gelopen en geroepen, maar hoor en zie helemaal niets. We hebben achter ons huis ook een klein parkje, daar ook gekeken, maar helemaal niets :(

Hij heeft wel een bandje om met ons adres erin en telefoonnummer, maar ik ben gewoon bang voor het ergste :( *snik snik*

Het is ook een beetje de terrorist van de buurt (wilde hem al omdopen tot osama) straks heeft iemand hem meegenomen ofzo? Aaaaaaahhh....

Ik ga denk ik een slechte nacht tegemoet :( Weet niet wat ik moet doen.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    He bah meis, daar was ik toen ook zo bang voor... wat je zou kunnen doen is melding maken bij de dierenambulance. Dan kunnen zij misschien een oogje in het zeil houden oid.

Hopelijk komt hij snel terug!

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Gatver! wat naar meis! Is ook één van mijn nachtmerries.....moet er niet aan denken.

Misschien kun je op de site: www.amivedi.nl je kat zetten. Dit is een site van de dierenbescherming, waar je je vermiste huisdieren op kun zetten evt. met foto.

Is je kat wel gechipt? Dan is het ook veel makkelijker op je kat terug te krijgen!

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@manuela... Dat zei ik ook al tegen Kris, maar hij zei, dat is wel een beetje erg voorbarig. Dan zul je net zien, dan bellen wij en dan staat hij op de stoep. (ik wilde al meteen bellen, zodat hij op de stoep zou staan hihi)

@moonlight.. ik ga even kijken naar die site. Nee ze zijn allemaal niet gechipt. 2 zijn er 7 jaar en gingen nu pas voor het eerst naar buiten. Hebben alleen een bandje om hun nek.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach jeetje, wat zit je daardoor in spanning he?
    Maar de dieren hebben de lente in de bol, misschien is hij even de bloemetjes aan het buiten zetten :D
    Ik kan het bij onze katten heel erg merken want ze zijn errug onrustig.

In ieder geval even de dierenasiels in de buurt in de gaten houden en eventueel bellen, dierenambulance en Amivedi is belangrijk.

Ik hoop dat je poezebeest snel weer terug is!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moonlight.. die amivedi zit niet in Lelystad heb ik zojuist gezien. Weet niet of het dan zin heeft om er een foto op te zetten?

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Wen zie ineens dit topic

Welke is er weg?
    Die kleine?

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@esther.. nee helaas niet hihi.;) Nee Fokke is weg. :(

Ik kan echt wel janken!

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hmm balen joh!

Hoop dat ie snel terug is!
    Zal je zien die komt gewoon aanlopen alsof er niets aan de hand is.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pfff ik hoop het...

En jij maar denken, was het Lola maar ;)

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    hoe lang is ie weg? Toen wij hier net kwamen wonen gingen ze ook voor het eerst naar buiten. Een van de twee is toen een keer 3 dagen weggebleven. Tot hij snachts weer aan kwam zetten..

wij hadden ook alles afgezocht en geroepen. Soms zijn ze gewoon zo eigenwijs en gaan ze even op verkenning uit. Misschien heeft ie wel een vogeltje gevangen en heeft ie ook nog geen honger? Gelukkig heeft hij een adresje om, dat scheelt een hoop.

Hoop dat die van jou heel snel thuis komt! Weet hoe vreselijk het voelt :(

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    ja hahaha inderdaad...was het Lola maar...

even offtopic, was laatst in een winkel, en zag een boekje '' Lola gaat verhuizen'' wilde het eigenlijk cadeau doen aan Ed hahahahaa

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@emma... sinds vanmiddag :oops: Maar het is niets voor hem om zo lang weg te blijven. Vooral als mijn man hem roept (die is hem alles) komt hij altijd gelijk, ook al komt ie van ver.

3 dagen :confused: ik zou helemaal gek worden!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sadist haha.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik werd ook gek haha, had hem al aangemeld bij amevedi, en dierenambulance gebeld..en het was ook nog rotweer.
    Ik zou me ook zorgen maken hoor als ze sinds vanmiddag weg waren. Maar gelukkig is het niet zo koud buiten als hij vanacht nog weg blijft en waarschijnlijk komt ie morgen weer aanzetten ;)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee dat is waar. Maar toch, tis toch mijn poezenkindje :oops:

17. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik weet hoe je je voelt meid, wij hadden het van de zomer een van de katten was ook weg, ik was hoog zwanger dus de hormonen deden ook nog eens goed hun werk. Heb 2 dagen alleen meer zitten huilen en dagen rondjes gelopen door de straat en maar roepen en roepen 3de dag heb ik tegen mezelf gezegd dat ik hem niet meer zou zien en geprobeert me "erbij" neer te leggen.

Hij is ook echt een kat die geen angst kent en we hebben altijd al de angst dat hij een keer onder een auto zou komen, we dachten dan ook dat dit gebeurt was heb een hele dag alle wegen in de buurt bekeken of ik ergens een bloed vlek zag.

En wat denk je de vierde dag dat hij weg was en wij savonds in de tuin zaten kwam hij opeens aan wandelen alsof er niets aan de hand was :confused: kon mijn ogen niet geloven.

Waarschijnlijk zat hij ergens in een schuur (weer een ander verhaal met een andere kat van ons zat ook een nacht in een schuur midden in de nacht rond 3 uur waren we aan het zoeken en toen hoorde we opeens gemiauw uit een schuur, bewoners wakker gemaakt en ja hoor daar zat ze in een hoekje van de schuur).

Misschien een idee om straks nog even langs de schuren in de buurt te lopen om te horen of hij in een schuur zit? Aangezien het mooi weer is geweest zijn veel mensen in de schuur bezig geweest dus misschien is hij in een schuur geglipt.

Ik hoop echt dat hij snel terug komt!

Heel veel sterkte iniedergeval en ik ben voor je aan het duimen!

18. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Onze katten kwamen in het begin ook buiten, maar toen bleef er ook 1 weg.
    de hele dag aan zoeken geweest, snachts zoeken, overdag zoeken, noem maar op.
    de 2e avond voor we naar bed gingen keek ik nog even uit raam inde hoop dat hij er was, maar in plaats daarvan zag ik heel iets anders en durfde niet meer te kijken.
    zag een buurjongen van 2 huizen verderop in zijn achtertuin staan met een zaklamp en liep naar de schuur toen, kreeg toen een heel akelig voorgevoel en heb je gevraagd of mijn man verder wou kijken,
    en ja hoor daar haalt hij onze kat uit zijn schuur.
    pakt hem aan zijn staart en drukt hem in een ton met de deksel erop.
    mijn man direct naar beneden erop af.
    we hebben geluk gehad, maar ik was ooooo zo bang dat hij hem dood had gemaakt.
    we waren er net op tijd bij, als ik niet had gekeken, was onze kat er niet meer geweest!
    wat een eikel zeg!

hij heeft ook al 2 andere katten van ons te pakken gehad.
    1tje miste een paar nagels en die andere had zijn poot gebroken toen hij net een half jaar was.
    toen mochten ze dus echt niet meer naar buiten.

19. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    @butterfly7: :confused: Wat een griezel verhaal :(:(:(, wat een eikel van een vent zeg!

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Butterfly:Wat een idioot!
    Je hebt toch wel aangifte gedaan bij de politie toen?
    Dat soort gasten mogen van mij ......nah ja laat ik me maar niet over uit :evil: :evil: :evil: :evil:

Wendyp:Is je kat geholpen?
    Het is nu weer de tijd voor de krolse poezen.
    Mischien dat hij een aantal date's heeft?
    Hoop dat je kat snel weer terug is,want kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

Share This Page