Hallo ik wil dit echt even kwijt.Mijn man en ik kennen elkaar nu 15 jaar en we zijn 3 jaar getouwd.En we krijgen in mei ons 2de kindje,waar we natuurlijk heeeel gelukkig mee zijn. Maar nu het volgende:Mijn schoonfamilie(wat je familie mag noemen)die hebben totaal geen intresse in MIJ of mij MAN.Me schoonmoeder heeft nog 2 kinderen een dochter van 34 en een zoon van 25 jaar .Mijn man is de oudste 36 jaar,toen hij nog thuis woonde betaalde hij alles voor hen,sloot lenningen af ect.Als me schoonmoeder belt(als ze belt)dan vraagt ze nooit naar me man en heeft het alleen maar over de andere 2 kinderen. Nu me schoonzus ik heb haar nooit iets gedaan of gezegt,maar ik ben nu bijna 7 maanden zwanger en ze heeft me nog niet 1x gebelt!!!!Ik ben gewoon niet meer van plan om overal achter aan te rennen en bellen van luister zo en zo.Ik heb jaren energie in de band gestoken maar ik wordt overal buiten gesloten!!!Ik was volgens me schoonouders toen te MIN voor mij man!!!! DUH.Me schoonzus kan geen vent krijgen en is nog altijd alleen.Me zwager belt al zo nooit.Me man heeft het er erg moeilijk mee dat ze totaal geen intresse hebben in ons gezin/familie.Je hoeft elkaar beste vrienden niet tezijn maar een beetje intresse is soms wel op zijn plaats. Ik heb afgelopen week 3 dagen in het ziekenhuis gelegen,niemand van mij schoonfamilie is geweest laat staan even gebelt!!!! Dit doet echt pijn,niet voor mij maar voor mij man.Die wordt steeds opnieuw terleurgestelt door hun.Omdat ze dan weer dingen beloven,van we komen wel even langs en zo.Me schoonmoeder vroeg aan de telefoon toen me man haar belde of het ernstig was!!! Wil ze dan alleen komen als ik DOOD ben?????.Dit is mischien een beetje hard,maar ik heb me schoonfamilie de rug toegekeert.Ik ben er klaarmee. Ik ben zoooo vaak terleurgestelt door hun,ik laat dat niet meer gebeuren,dus ik bel ook niet meer.Mijn zoon ziet zijn oma nooit omdat ze nooit komt,maar ze gaat wel naar haar dochter die 2 straten bij me vandaan woont!!!!!! Zo dit moest ik echt even kwijt.En nee,ben niet jaloers,ik mis alleen hun betrokkenheid Groetjes
Hier juist het omgekeerde: een schoonmoeder die sinds de geboorte van ons zoontje het liefst elke dag op de stoep staat. Het vervelende is nog dat ze niet snapt dat zo'n kleintje veel slaapt en ze is dus boos als hij niet wakker is als zij er is. Tja....dan moet je 's nachts komen alstie de hele straat bij elkaar gilt, dan istie wakker Wat jouw situatie betreft: ik denk dat ik er weinig moeite meer voor zou doen als zij dat ook niet doen. Dat ze weinig interesse in jullie hebben, OK, maar ze zijn straks wel opa en oma en af en toe een belletje met hoe het met de zwangerschap gaat is het minste wat ze kunnen doen
Nou ik geef je helemaal gelijk. Is toch ook niet leuk. Weet je, hoe hard je ook rent, je doet het toch niet goed. Laat ze lekker voor wat ze zijn en als ze toch contact willen komen ze vanzelf wel, en komen ze niet weet je ook genoeg. Steek er niet teveel energie in want dat blijf je elke keer teleurgesteld worden.
Mijn schoonvader is voor 5 jaar geleden overleden.En nu is het allemaal ieder voor zich en god voor ons allen!!!!! Het is alleen zo jammer ze missen zoveel,dan,He?? En als ze hier zijn voor een verjaardag,doet me schoonzus net of ze me best vriendin alsof ze we dan iederde dag contact hebben!!!!!!!!Er wordt dan zo tonneel gespeelt en daar kan ik niet meer tegen,blllll. ik denk en dat denken vrienden in onze omgeving is dat me schoonzus jaloers is op wat WIJ hebben.Koopwoning,een goed huwelijk we zijn echt gek met elkaar,en straks 2 kindjes.Dat heeft zij alleemaal niet!!!!
hahahah ow wat herkenbaar!! wij hebben een moeilijke start gehad met ons mannetje! maar rust van mijn lief's familie kregen we totaal niet! alleen maar ruzie maken :x wordt er soms zo moedeloos van en mijn lief is er ook een beetje klaar mee! we laten het maar een beetje langs ons heengaan... Ons kleintje is nu 2 weken thuis en wij willen ook gewoon een beetje rust! is voor kruimeltje ook erg belangrijk.... @ts.. lijkt me idd een vervelende situatie! zoals je zelf al schreef beste vrienden hoeven jullie niet te worden maar een beetje intresse is inderdaad niet verkeerd!... maar goed aan jou zal het niet liggen zo te lezen! en dat moet je hoog houden!... hun missen een hoop van der kleinkindjes en dat is niet jou schuld! nu maar hopen dat dat nog is goed gaat knagen!
Daar heb je helemaal gelijk in.Ik kan en mag niks goed doen.Als ik iets zeg van doe maar zo of moet ik helpen.Kijken ze je aan of je gek bent ofzo!!!!
Ik denk dat je na 15 jaar moeite je er wel bij neer mag leggen dat de band nooit zo goed zal worden als jij en je man graag willen. Chapeau voor je man dat hij je in al deze jaren altijd heeft bijgestaan, dit moet heel moeilijk voor hem zijn geweest. Leg ze voor eens en altijd uit wat jullie hiervan vinden, face to face of via een brief, en laat ze weten dat jullie er nu echt mee klaar zijn. Steek je tijd en moeite in de mensen waarbij de liefde wel wederzijds is.
Leg ze voor eens en altijd uit wat jullie hiervan vinden, face to face of via een brief, en laat ze weten dat jullie er nu echt mee klaar zijn. Dat hebben we al zooo vaak gedaan,maar ze lijken dat niet door te hebben.Nu ga ik echt niet meer bellen.Het is al zo ver dat me schoonmoeder vrijdag belde te vragen hoe het was (heb 3 dagen in het ziekenhuis gelgen)Dat ik haar NIET aan de foon wilde hebben.Me man zei:ze belt wel als ze zich wat beter voelt,nou mooi niet.Ga mezelf niet voor joker zetten.