Hoi meiden, Doordat ik een ma heb gehad krijg ik deze keer met 6 wk en 1 dag een echo, en vanaf dan elke week tot 12 weken. De vk zei al dat we waarschijnlijk nog geen hartje gaan zien met 6 weken, maar wel een "garnaaltje" Wat zijn jullie ervaringen, wat zagen jullie, en waren jullie gerustgesteld? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb bij mijn zoon een echo gehad met exact 6 weken (inwendig) en toen zagen we een vruchtje met kloppend hartje en precies de goede termijn. De laatste zwangerschap een echo gehad met exact 6 weken en toen zagen we alleen een vruchtzak die maar 5 weken groot was. Ik ging er vanuit dat het foute boel was, maar een week later zagen we een mooie vrucht met kloppend hartje en 7 weken groot (zover ik dus ook was). En dametje is alweer bijna 1 jaar.
Dankjewel voor je snelle reactie Oke, het kan dus nog 2 kanten op gaan, en de echo met 7 weken is dus wel een stuk duidelijker.. Ik vind het zoooo spannend..
hi, ik ben afgelopen vrijdag om een echo geweest en was toen 6.4 wkn. Er was alleen een vruchtzakje + een dooier te zien. As vrijdag mag ik terug. Ik vind het ook zooooo spannend. Probeer positief te blijven maar dat lukt niet altijd succes!!
Vreselijk spannend Inger!!! Ik had mn ma met 8w2d, en dat kindje is gestopt met groeien tussen de 6 en 7 wk, dus ik kan af en toe wel rillen van de zenuwen. Ik ga voor je duimen in ieder geval!!!!
wauw! mooi hoor! Hieronder mijn echo, moet 6,1 weken zijn maar volgens de gyn gaat het niet goed omdat het het formaat heeft van 5 net 5 weken(((
Mooi meiden!!! Wat spannend.. Ik denk dat ik nu ook een inwendige krijg, ze hebben wel een splinternieuw apparaat waar ze wel mee via de buikwand kunnen kijken, maar mijn bm ligt erg er naar achter.. Maar goed, dat maakt me geen bal uit, als het maar goed te zien is.
Ik heb gisteren, met 5 weken en 5 dagen, een inwendige echo gehad bij de gynaecoloog. Het vruchtje is met deze termijn nog heel klein natuurlijk - de gyn heeft twee keer gemeten, de ene keer kwam hij op 4,1 mm en de andere keer op 4,7 mm - en over de termijn kunnen ze nu nog weinig zinnigs zeggen hoor! Ja, in weken ongeveer, maar tot op de dag kunnen ze dat niet goed zeggen. Bij mij was al wel een kloppend hartje te zien. Dat zagen we overigens pas toen de gyn flink ging inzoomen hoor, maar het was wel duidelijk een knipperlichtje.
Met 5 weken was alleen een vruchtzakje te zien.. Met 6 weken een vruchtje met kloppend hartje.. Uitwendig, inwendig kon ze het juist niet goed zien i.v.m. rare stand van de baarmoeder.. Ben altijd al een apart geval geweest
Spannend Mijn baarmoeder staat heel ver naar achter, dus ze moeten steeds vreselijk zoeken Ik ben nu ook alweer zenuwachtig voor donderdag.. Maar gaaf joh dat je al een kloppend hartje zag met 6 weken! Daar hoop ik dus ook zoooooo onwijs op..
Foxter, je kunt in mijn album kijken en dan zie je mijn echo met 6w2d een garnaatltje met een kloppend hartje die van vrijdag met precies 8 weken staat ook in het album!
wij kregen met 6 weken ook al een echo omdat we niet wisten waneer ik nou eigelijk zwanger was geraakt had pas net het inplanon laten verwijderen bleek toen 6+2 weken te zijn en hadden ook al een hartje gezien mooi kloppend het was nog wel een boontje toen oja echo was uitwendig