weer 2 doden door de M griep

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door evamerel1, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    dat is het verschil tussen bewust en onbewust mensen besmetten

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het is gewoon van beide kanten egoistisch, meer kan er niet van gemaakt worden.

De mensen waarvan ze weten MG hebben en zich toch na bijv 2 dagen weer lekker in hun velletje zitten dus besluiten om weer te werken en hun leventje oppakken. En dus weten dat ze binnen een straal van zoveel meter iemand kunnen besmetten.

En ouders omdat hun kind een zwakkere weerstand heeft vinden dat mensen met MGverschijnselen maar binnen moeten blijven zitten een week.

Waarvan ik dus weer vind dat hun, hun kinderen maar binnen moeten laten zitten zodat ze zoveel mogelijk grip op de griep houden om 't zo maar te zeggen.

Het is een onmogelijke discussie en ik heb me even een paardagen flink mee laten slepen. Omdat ik het oneerlijk vind dat mensen maar even soort van worden beschuldigd als moordenaar. Ik kap ook met deze discussie.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik heb het idee dat het allemaal enger wordt gemaakt als dat het is....ken 2 mensen die MG hebben gehad en die hadden 'gewoon' zwaar de griep..niets levensbedreigends..
    Alleen als je al zwak bent kan het gevaarlijk zijn...net als de gewone griep dus!!!
    Wordt een beetje gek van heel die media hetze hierover...elk slachtoffer wordt genoemd terwijl er jaarlijks heel veel mensen overlijden aan griep en dit wordt normaal ook niet genoemd!

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja maar Anna: 'gewoon zwaar de griep hebben' is voor een kind van anderhalf in veel gevallen zorgwekkend.

Deel Deze Pagina