En toch heb ik een bloedtest gehad... En met de oude bedoel ik, geen koorts meer en rillerig etc. Heb nog wel last van hoesten, en af en toe een wat dichte neus..
Ik wil er verder geen discussie meer over, ben al blij dat ik er vanaf ben..(op het hoesten na) Ik hoop dat vele het kunnen ontlopen, maar als jullie het krijgen, sterkte.
Bij kennisje ook via bloed nagekeken hoor..... misschien dat ze het via het bloed doen als ze toch meerdere dingen nagekeken willen hebben.... (?) iig fijn dat je weer opgeknapt bent...
Volgens mij hebben mijn vriend en ik het ook (gehad) want we hebben allebei lichte griepverschijnselen en extreme moeheid. Maar ik ga wel gewoon werken. Sowieso is al die media-aandacht gewoon bangmakerij, dat moge duidelijk zijn
@Banaantje, kan goed zijn dat je 'm wel gehad hebt.. Ik ben ook een hele week doodmoe geweest, keelpijn, oorpijn, hoofdpijn, beetje verhoging. Dat was 'm misschien ook wel. Het kan ook mild verlopen toch?......
Dus omdat je een griep hebt kan je niet werken ??? Niet iedereen is meteen zielig en zwak als ze ziek zijn of grieperig. En sommige hebben gewoon geluk met een milde vorm van de MG omdat ze een goede weerstand hebben.
Als je griep hebt kun je wel werken, maar als je mexicaanse griep hebt en gaat werken vind ik dat behoorlijk egoïstisch. Denk eens aan de mensen (met misschien kleine kinderen) die je aan kunt steken. Niet voor niets adviseren ze om dan gewoon binnen te blijven tot je weer beter bent.
Als het je tijd is om dood te gaan dan ga je toch wel dood. Net als die mensen die de vliegtuig uit Brazilie hadden gemist, maar toen ze thuis waren als nog dood de berm in reden. Is het je tijd is het je tijd. Hoe zielig ook, aan de dood ontsnap je niet. Dan ben ik maar egoistisch, maar ik ga me niet een week opsluiten omdat ik een griep heb of mexicaanse griep. ( Ook aan de gewone griep gaan mensen/kinderen dood, dus dan kan je volgens jou eigenlijk ook niet werken. Want je doet een beetje tegenstrijdig nu, met MG niet werken, met Seizoengriep wel werken, hmmm vreemde gedachtes heb je.)
Van wie heb je die informatie. Ik denk dat een echte griep toch echt wel zo erg is dat je niet kunt werken. En inderdaad is het behoorlijk egoïstisch als je het nu wel doet. Het advies is inderdaad thuisblijven.
ik heb net een dikke week in het ziekenhuis gelegen met deze griep... ik moest in quarantaine omdat ikzelf astma heb en omdat teveel mensen in mijn omgeving ofwel zwakke longen hebben, ofwel zwanger waren... en geloof me, ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om iemand ziek te maken... geloof me, dan is dit niet zomaar een zoveelste seizoensgriepje... echt geen lachertje...
thx! want ik heb echt afgezien hoor... ben wel thuis en voel me al beter, maar moet toch nog beetje oppassen... ik mag bv deze week nog altijd niet bij men papa komen omdat die asbest op zen longen heeft en zou niet willen dat hij nu ook ziek zou worden... en idd de ene heeft er een paar daagje gewoon last van en de andere kan het heel erg te pakken hebben... hopen maar dat niet teveel mensen het zwaar te pakken krijgen!
Heftig Maya, gelukkig ben je weer thuis. Goed uitrusten nog maar. En jij bent dus een voorbeeld van dat de ene het niet te zwaar heeft zoals Sammie ( en mensen die ik ken ) en andere die het wel zwaar hebben ( zoals jij helaas )
Nee dat klopt. Want.... als je het niet weet kun je het ook niet opzettelijk doen, Maar als je ziek bent ( ja dus echt griep) dan weet je het ( volg je het nog) en dan ga je dus bewust naar buiten als je besmettelijk bent... En dat vind IK egoïstisch. Mensen als Maya kun je daar dus mee treffen.