Hoe kan dit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ons wondertje, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Hoi Monique,

Heb nog een vraag........
    Had je laatst vraag gesteld omdat ik mij zorgen maakte dat ik 10 dagen na mijn eisprong menstruatie had gekregen, Dag 10 eisprong gehad wat ook erg vroeg was voor mij; je gaf me geruststellend antwoord dat dit echt kon zeker nadat ik vorige cyclus een vroege miskraam helaas had gehad en mijn hormonen nog wat in de war konden zijn.

Maar wat ik nu zo vreemd vind; ik heb 3 dagen gevloeid tot zondag zeg maar en sinds gisteren heb ik echt volle en gevoelige borsten :( Zit nu op dag 6 van mijn cyclus.
    Heb ook sinds gisteren paar keer last gehad van misselijkheid en buikpijn. Het kan toch geen innestelingsbloeding zijn geweest, toch daar heb ik denk ik echt teveel voor gevloeid....( zou nu op 14 dagen na eisprong zitten dat ik normaal de menstruatie zou hebben gehad ofwel mijn NOD dag)

Ik snap even niet......

Alvast bedankt weer ;)

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal niets meer van begrijpt. Het kan een innestelingsbloeding geweest zijn, maar de enige manier om daar achter te komen is een zwangerschapstest te doen. Indien je zwanger bent, dan mag je verwachten dat je een positief resultaat krijgt 14 dagen na je eisprong. Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

3. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Hoi Monique,

Heb je advies opgevolgd en zwangerschapstest gedaan, deze gaf toch negatief aan, wat ik zelf ook wel dacht, teveel gevloeid leek me echt.

Maar heb meteen ovulatie test gedaan omdat ik best wat vruchtbaar slijm heb sinds gisteren en die gaf al lichte streep, dus verwacht komende dagen oplopende streep en dan eisprong te krijgen. (Sensitest)

Alleen kan dit voor de eisprong dat mijn borsten zo vol en gevoelig zijn, dat vraag ik mij zo af?

Nou we gaan er voor, hopelijk deze cyclus vol zonneschijn voor ons zal zijn :)

Bedankt weer Monique.

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Jammer dat de test negatief was. Waarom je borsten dan vol en gevoelig aanvoelen, is soms lastig te zeggen. Ook voor de eisprong zijn diverse hormonen actief om de eisprong te laten plaatsvinden. Mogelijk reageer jij op de hormonen en worden je borsten hierdoor gevoelig. Daarnaast wil je heel graag zwanger worden en soms kan je dan dingen voelen, die niet ergens door veroorzaakt worden (hierbij spreek ik ook uit eigen ervaring). Met je psyche kan je soms heel veel doen. Fijn dat je zo positief blijft en hopelijk heb je snel positief nieuws voor ons!

Groetjes Monique

5. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Hoi Monique,

Dank je wel voor je fijne antwoord terug.

I know het vrouwelijke lichaam is een echt groot mooi wonder :)

We gaan er voor en vertrouwen erop dat er positief nieuws naar jullie gauw genoeg gestuurd mag worden.

Zonnige groetjes :)

Deel Deze Pagina