Hallo, Ik snap er even niks meer van. 21 maart ben ik via een spoedks bevallen van onze tweeling lynn en sem. Na de ks heb ik erg gevloeid. De laatste anderhalve week was t alleen nog wat meer slijmverlies dan wat anders. Ook geen bloed ofzo. Nu sinds vanmiddag ineens weer wat helderrood bloed en af en toe een licht ongikrampje maar dat mag geen naam hebben. Morgen is de ks precies 5 weken geleden. Maar dat bloed. Ben ik dan weer ongi geworden of is t toch weer wat gaan vloeien? Iemand hier bekend mee? Grtz minniemouse
Hoi, ik heb dan wel een vaginale bevalling gehad, maar had daarna hetzelfde als jij. Ben er nooit achter gekomen of het nou ongi of wat anders was. Zo lang je geen verhoging hebt, zou ik me iig geen zorgen maken (al heb ik ook niet het idee dat je dat doet)
Ik maak me er idd nog geen zorgen om. Vandaag weer helderrood bloed. Ik houd t gewoon even in de gaten. Heb geen buikpijn of wat dan ook. Heb dat met ongi ook nooit. Alleen zou t misschien wel wat vaag zijn als t idd een ongi is want heb pcos en ben dus erg onregelmatig en er zitt lange tijd tussen. Tenminste zo was t voor de zwangerschap. Daarbij geef ik ook borstvoeding.
Na 5 weken is het heel goed mogelijk dat je gewoon weer wat aan het vloeien bent. Zeker als je weer wat meer gaat doen kan het zijn dat je weer begint te vloeien nadat het over leek te zijn. (Maar kan natuurlijk ook zijn dat je ongi geworden bent). Zelf heb ik na zo'n 8-9 weken weer wat bloed verloren. Dit vind ik wel wat vreemd, want was met 3,5 week al gestopt met vloeien. Als ik dit weer krijg ga ik denk ik wel bij verloskundige/gynaecoloog langs.
Hoi, Hier bijna 4 weken geleden bevallen en na 2 weken stopte het vloeien, na een paar dagen een stolsel en toen weer vloeien. Nu is het een soort slijm, geen bloed. Volgens ha kon dit en zolang het niet stinkt, je geen buikpijn hbt etckan het.