Hoi, gewoon een nieuwsgierigheidsvraagje. Ik lees hier zoveel verhalen over ontpillen (en heb er zlef ook last van), wie zou er na een zwangerschap weer aan de pil gaan? ik weet het zelf niet zeker, eerst maar zwanger worden..... rensie
Ik heb voor ja gekozen, natuurlijk zijn het hormonen en moeten die uit je lijf, maar bij mij is het tot nu toe nog niet tegen gevallen. Maar ik weet wel dat dat voor iedereen anders is. Groetjes Jelske
Ik ben nog niet zwanger, maar ik heb besloten dat, als ik zwanger raak (en dat word ik! ) na de zwangerschap geen voorbehoedsmiddelen meer ga gebruiken. Laat ze maar komen! We zijn van plan om over een jaar of wat te reëmigreren naar Cuba. Ja, het is moeilijk daar, maar eten is er altijd! Ook voor 5 kinderen!
ik hoef na als ik zwanger zou worden echt de pil niet meer het duurt mij nu al te lang voor ik zwanger word .laat staan dat het bij de 2de weer zou moeten gebeuren
Ik zou echt NOOIT meer aan de pil gaan.... voor mij geen bende meer hoor! mn eerste cyclus was 223 dagen lang.... alleen maar om die bende uit mn lichaam te krijgen en nu zit ik aan de clomid. Voor de pil, had ik altijd een normale cyclus, dus het kan voor mij gezien maar door 1 ding komen.
ik denk zelf als ik zwanger ben en zou bevallen niet meer aan de pil zou gaan , zit nu ook al in ronde 16
Ik zou ook de pil NIET meer slikken. Als ik er nu over nadenk snap ik niet waarom ik er in de eerste plaats aan ben begonnen..... Dus een dikke NEE.
Ik heb gekozen voor: nee geen "zooi" meer in mijn lijf. Net als Yake hebben wij een vruchtbaarheidsprobleem en dus zou er echt een wonder gebeuren als we spontaan zwanger worden. Hier dus geen anticonceptie meer. Manlief heeft wel voorgesteld dat als we een leeftijd bereiken waarop we het niet meer willen hij zich wil laten helpen. Dit gewoon voor de zekerheid.
Ik ben na mijn eerst zwangerschap niet meer aan de pil gegaan omdat we snel voor de volgende zouden gaan. Na deze zwangerschap ga ik ook niet aan de pil.
Hier idem dito.. En de vorige x toen ik gestopt was met de pil, werd ik meteen regelmatig ongesteld dus.
Ik ga me ook maar eens serieus oriënteren op alternatieven voordat ik een keus maak. Merk toch wel wat voordelen van het stoppen met de pil (en geloof me: mijn ventje ook )
ik ga dan dnek voor een spiraaltje ik ben echt onzettend aangekomen door de pil en had al eerder willen stoppen maar om voor een paar maanden een spiraaltje in te laten brengen had ik echt zo iets van nee.
Ik heb wel voor JA gekozen. Gewoon om weer een beetje regelmatig ongesteld te worden. Nu na 3 en halve maand na de bevalling ben ik nog steeds niet ongi en de hint gekregen nu het toch lang begint te duren gewoon blind te beginnen om het zo weer op gang te krijgen. Lang zal ik het niet slikken want we willen straks wel weer voor de 2e gaan....
Ik heb ja gestemd, omdat ik nu denk dat ik na een zwangerschap toch wel weer aan de pil wil. Andere voorbehoedsmiddelen lijken me zo onpraktisch als wat. Zelf heb ik geen last van de pil, ontpillen om zwanger te willen worden heb ik nog geen ervaring mee, dus wat dat betreft kan ik er verder weinig over zeggen. Ik wil de pil niet te lang gebruiken. Als we op een gegeven moment zoiets hebben van: nu geen kindjes meer, dan zullen we denk ik voor wat anders, definitievers gaan.
ik heb voor ja gekozen... heb het er nog met mijn gyn over gehad en volgens hem is er helemaal niets mis mee om gewoon weer aan de pil te gaan(ik vroeg hem of een spiraaltje beter was)