Geboortekaartje na het werk; lees en oordeel!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door acnaib, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik zit met een klein dillema, komt ie:
    Ik ben dus momenteel 8 jaar werkzaam voor het bedrijf waar ik werk waarvan 5 jaar in dit filiaal. Dus veel contacten met klanten opgebouwd. Helaas heeft er het afgelopen jaar een flinke personeels wisseling plaats gevonden waardoor ik het eigenlijk niet meer zo na me zin heb en waar ook mensen bij zitten waar ik eigenlijk niks mee heb!
    Naar mijn verlof blijf ook voortaan thuis en keer ik dus niet meer terug!
    Maar nu het volgende: wat doe ik met het geboortekaartje?
    Ik heb 3 mensen waar ik nog wel een band mee heb en die wilde ik sowieso een kaartje sturen, maar voor de rest was ik eigenlijk niks van plan want heb geen zin om mensen op bezoek te krijgen waar ik totaal niks mee heb.
    Aan de andere kant, ik was 2 weken geleden daar nog eens en alle klanten die er dan lopen zijn wel geintereseerd enzo. Er zijn ook wel collega's waar je een praatje mee maakt, maar jullie snappen mijn punt wel denk ik.
    Dus eigenlijk zou ik dus 1 kaartje willen sturen ter info, gewoon zodat ze die op mijn oude afdeling kunnen hangen en dat klanten dus ook kunnen lezen enzo.
    Dus werk ik het netjes af, mijn 8 jarige cariere, en stuur ik 1 kaart algemeen of ga ik een beetje "de trut" uithangen en selecteer ik mensen met alle roddel gevolgen van dien!

Wat zouden jullie doen?

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Waarom niet 1 kaartje naar je werk en stuur je de collega's waar je wat meer mee hebt nog een kaartje naar hun huisadres?

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Stuur iedereen die je wel op bezoek zou willen een persoonlijk kaartje. Dan zou ik er 1 naar het werk sturen en als je niet wilt dat ze op bezoek komen, streep je je telefoonnummer gewoon door. Dat zie ik hier op het KDV ook regelmatig. De hint om dus geen afspraak te maken lijkt me duidelijk.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Helemaal mee eens!

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    jUP HELEMAAL MEE EENS!

6. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik had er idd al aan gedacht om het zinnetje waarmee je vraagt ofdat ze even willen bellen van te voren door te strepen of weg te werken.
    Maar vond het zo raar staan, als het meer gedaan word is het toch wel een oplossing. Heb ik me plicht gedaan maar op subtiele wijze duidelijk gemaakt dat niet al het personeel op kraamviviste hoeft te komen!

7. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Helemaal mee eens. Heb zelf een enorm leuke baan en leuke collega's, maar om nou het hele personeelsbestand (vmbo-school) op kraamvisite te krijgen... heb dus gewoon één kaartje gedaan voor de school (hing in de personeelskamer), één voor m'n hele team/teamleidster en dan nog zo'n 5 kaartjes voor collega's waar ik echt wat mee heb/veel mee werk. Heb de directie/teamleidster vervolgens op kraamvisite gekregen, de collega's die zelf een kaartje hadden gekregen en gedurende de zomervakantie (dochter werk twee weken ervoor geboren) nog een paar collega's die het gewoon leuk vonden om langs te komen (en even bij te kletsen ;)).

8. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    wij hadden ook dit dilemma. geloof me dit lost zich vanzelf op.
    ikzelf heb 20 collega's en mijn man 30. toch hebben we ervoor gekozen om 1 kaartje naar kantoor te sturen. diegene waar we niet zoveel mee hadden zijn ook niet op visite geweest. tadaaaa problem solved :D

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik zou ook 1 kaartje naar werk sturen om het even bekend te maken en naar je leuke collega's wel een kaartje.

Deel Deze Pagina