Ervaringen Catharina Ziekenhuis Eindhoven

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jootje78, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi.

Ik heb hier wel al in andere topics over gebabbeld, maar leek me wel fijn om hier gewoon een nieuw eigen onderwerp over te beginnen.

Dus: Wie zitten er allemaal in de MMM bij het Catharina Ziekenhuis te Eindhoven?

Wij dus in ieder geval. We hebben nu afgelopen maandag eerste gesprek gehad met Dr Van Dop. We moesten nog wat bloed laten prikken en zodra de uitslagen binnen zijn van deze onderzoeken (o.a. hepatitis en rhesusfactor) en van het chromosomenonderzoek wat nu al 5 weken instaat dan zijn we zoals hij het noemde "panklaar".

De andere onderzoeken hebben we in het MMC Eindhoven gehad. We zijn overgestapt naar het Cath. Zkh omdat we eigenlijk naar Veldhoven werden doorverwezen maar qua werk en woon afstand makkelijker om naar Eindhoven te gaan.

Wie wil er ervaringen met mij delen?

Groetjes Jootje

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Jootje, wij gaan ook naar het Catharina ziekenhuis. Ben erg tevreden; zie mijn banner, maar ook los daarvan ben ik tevreden. Vind de mensen er aardig, het traject van onderzoeken wordt snel doorlopen en ik vind dat ze precies de jusite benadering hebben tussen gevoel/emotie en zakelijkheid.
    We hebben dezelfde arts als jullie.
    Is het al duidelijk welke behandeling jullie gaan krijgen? Veel succes!
    groetjes!

3. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wij krijgen meteen al ICSI. Het zaad van mijn man was niet goed genoeg voor al het andere..

Ik vind dr Van Dop erg aardig. Ook wel erg lang :) dat viel ons meteen op aangezien wij allebei geen reuzen zijn..hihi.

Vanavond info-avond. Ik ben erg benieuwd en hoop dat het allemaal snel gaat.. want tsja van dat wachten enzo.. daar word ik wel beetje simpel van!

Groetjessss

Deel Deze Pagina