help!Alléén kunnen slapen in eigen bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poppie2, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    ik weet niet meer wat ik moet doen!

we hebben veel problemen gehad met onze dochter met betreft het slapen. door de reflux is ze eigenlijk altijd al een moeilijke slaper geweest.
    door rust en regelmaal en steeds weer terug kerende ritueeltjes hebben we het nu zo voor elkaar dat ze zonder te huilen heerlijk in slaapt valt.
    alleen is het nu zo dat ze dus alleen nogmaar in haar eigen bedje kan slapen.
    als we erop uit gaan en ze moet ergens anders slapen, is dat een groot probleem. zogauw ze maar neer gelegd wordt is het brullen! en echt niet slapen! ookal is ze helemaal op!
    nu probeer ik thuis in haar eigen kamertje haar te laten slapenin het camping bedje zodat als we ergens anders heen gaan ze ook 'gewent' raakt aan dat bedje.
    maar zelfs thuis is het brullen in dat bedje! als ik haar dan alsnog weer in haar eigen bed leg, valt ze wel meteen in slaap!

wat kan ik nu doen om toch niet alleen met haar slaapjes gebonden zit aan huis?

wie heeft er de goude tip voor mij?

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik zit al dik twee jaar vast aan huis voor de slaapjes. Esmee wou nooit in de buggy of auto slapen. Nu wordt het wel iets makkelijker, maar nu heb ik nr 2! Ik denk dat hij straks wel ergens anders slaapt omdat hij gewoon overal mee naar toe moet :)

3. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    ojee.....ik neem aan dat je ook van alles geprobeerd heb om haar toch ergens anders te laten slapen? maar dat is dus allemaal niet gelukt?
    poe...dan staat me nog een hoop te wachten als dit blijvend is :(

iemand anders misschien een tip voor mij?

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn kon altijd wel in de wagen en auto slapen maar als hij uit logeren ging was het een hel, gingen we op vakantie dan sliepen we de eerste 2 nachten niet omdat meneer naar zijn eigen bed wou.
    Nu is hij 2 en gaat het steeds beter, vorige maand een weekje weggeweest en het ging meteen goed :D
    Heb hem wel al weken van te voren in zijn campingbedje gelegd.

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee wou trouwens wel 's nachts in een ander bed slapen hoor... op vakantie bijvoorbeeld. Maar overdag niet, ze wou gewoon in een bed liggen!

6. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    HIer ook een lastige slaper bij andere in zijn camping bedje.
    Mijn man brengt hem altijd naar bed en blijft dan bij hem tot dat hij slaapt. En ja dat kan wel eens een uurtje duren.
    Maar anders komen we er nooit uit.
    Misschien kun je dat proberen. Of haar eerst is slaap wiegen en daarna heel voorzichtig in het bedje leggen?
    succes ermee. ik herken het maar al te goed.

Deel Deze Pagina