sporten

Discussie in 'De lounge' gestart door jolien, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo,

ik ben op zoek naar een sport die bij me zal passen.Weet alleen absoluut niet wat ik wil!Heb jaren gevoetbald,maar vanwege blessures mag ik dat niet meer.Dus,ben ik benieuwd wat voor sport jullie doen,om te kijken of ik zo op ideen kom!

dus bij deze de vraag:wat voor sport doe jij?

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bodypump helemaal geweldig en je krijgt echt een strak figuur ervan (als je ook een beetje op je eten let:( ) je vind vast wel een sport die bij je past gewoon vanalles uit proberen!

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Gewichtheffen!
    Mijn kleintje uit de box tillen, uit bed tillen.....
    Geintje.
    Ik wil gaan fitnissen als ik van de borstvoeding af ben. En we willen met wat meiden gaan hardlopen.
    Gina

4. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    haha Gina!Dat is een goeie!

Heb al fitnis gedaan,maar dat is niks voor mij helaas!

en hardlopen heb ik wel eens gedaan,maar als je alleen gaat,verwaterd dat zo snel!

5. MollyM

MollyM Bekend lid

Paardrijden, goed voor de bovenbenen :)

6. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik doe aan boksen. Nee, geen gemep in een een ring, maar lessen om aan de conditie en de technieken te werken.....

Verder ook Body Fit en soms Steps....

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik doe aan softbal (aankomend weekend speel ik mijn laatste wedstrijden) en verder bodypump.
    Je moet eerst voor jezelf uitmaken of je een teamsport wil of een individuele. Dat maakt de keuze misschien al wat makkelijker. En gewoon meegaan met vriendinnen / collega's naar hun sport om het uit te proberen of je kan natuurlijk ook de stoute (sport)schoenen aantrekken en alleen ergens gaan meedoen. Volgens mij is er ook ergens een test op internet te vinden welke dan aangeeft welke sport bij jou past (ik vond het niet zo'n goede test, maar misschien heb je er wat aan). Succes!

8. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    ik skeeler elke dag een half uur tot een uur
    heel relaxt

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben thuis een roeitrainer, crosstrainer, spinningbike en gwichten enz. Dit doe ik 2 x per week. Daarbij veel lopen en fietsen met de kleine en af en toe skaten en mountainbiken.

Lekker thuis, kan gaan wanneer ik wil enz. Erg makkelijk en leuk!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zwemmen 3x p/w, fietsen zomers elke dag en ik wil BBB gaan doen (na de zwangerschap)

11. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    ik zwem heel graag en heb sindskort een crosstrainer
    omdat ik niet altijd zin heb om uit huis te moeten..
    dan is het ideaal!

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    een crosstrainer is heel erg ideaal! ook altijd gehad, wegens ruimtegebrek na het verhuizen weg gedaan. had net een nieuwe, kleinere, in de bestel, toen ik ontdekte dat ik zwanger ben. heb em maar egannuleerd, zie mezelf nog niet met een dikke buik op dat ding staan haha ik zwem nog een extra baantje ;)

13. Ik speel ook softbal, hartstikke leuk! Hoe heb jij dat gedaan met je zwangerschap als ik vragen mag?
    Ik zie dat je in Apeldoorn woont, speel je ook bij WSB? Ik hoorde dat het toernooi laatst niet is doorgegaan, ik was op vakantie anders was ik er ook bij geweest. Ik speel bij Gemert namelijk.

Groetjes Jelske

14. ben verslaafd aan body combat!
    en doe ook bodypump, fiets iedere dag naar en van werk,
    almetal 4 a 5 keer per week sporten (en nog te zwaar en wil er niks af grrrr)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik squash iedere week een half uurtje tot drie kwartier.
    Verder sta en loop ik de hele dag op het werk.

liefs kaatje

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat is ook training! ik doe ook staand werk de mobieltjes die ik verkoop liggen boven in de kluis. dus voor allesmoet ik trap op en trap af! daar krijg je wel conditie van ;)

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Paardrijden en mennen!
    Veel in beweging en heerlijk in de buitenlucht! ;)

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb 2 paarden dus ik rij met regelmaat... sinds kort hebben mijn zussen mij overgehaald om nou eens mee te gaan naar de sportschool, alwaar we FATburning doen :rolleyes: . In het begin dacht ik dat het verboden zou moeten worden, maar ik heb de smaak te pakken! Niet erg belastend maar toch erg effectief! Mijn vriendin gaat inmiddels ook mee, dus nu gaan we al met 4 meiden elke week :D

Ik wandel elke dag met mijn hond en Joey minimaal 1 uur door het bos, dat doe ik al jaren, ook voordat Joey geboren was, en dat is echt een verslaving :rolleyes:

Verder ben ik zelf dol op fanatiek banen zwemmen ;)

Deel Deze Pagina