hallo, ik ben op zoek naar een sport die bij me zal passen.Weet alleen absoluut niet wat ik wil!Heb jaren gevoetbald,maar vanwege blessures mag ik dat niet meer.Dus,ben ik benieuwd wat voor sport jullie doen,om te kijken of ik zo op ideen kom! dus bij deze de vraag:wat voor sport doe jij?
bodypump helemaal geweldig en je krijgt echt een strak figuur ervan (als je ook een beetje op je eten let ) je vind vast wel een sport die bij je past gewoon vanalles uit proberen!
Gewichtheffen! Mijn kleintje uit de box tillen, uit bed tillen..... Geintje. Ik wil gaan fitnissen als ik van de borstvoeding af ben. En we willen met wat meiden gaan hardlopen. Gina
haha Gina!Dat is een goeie! Heb al fitnis gedaan,maar dat is niks voor mij helaas! en hardlopen heb ik wel eens gedaan,maar als je alleen gaat,verwaterd dat zo snel!
Ik doe aan boksen. Nee, geen gemep in een een ring, maar lessen om aan de conditie en de technieken te werken..... Verder ook Body Fit en soms Steps....
Ik doe aan softbal (aankomend weekend speel ik mijn laatste wedstrijden) en verder bodypump. Je moet eerst voor jezelf uitmaken of je een teamsport wil of een individuele. Dat maakt de keuze misschien al wat makkelijker. En gewoon meegaan met vriendinnen / collega's naar hun sport om het uit te proberen of je kan natuurlijk ook de stoute (sport)schoenen aantrekken en alleen ergens gaan meedoen. Volgens mij is er ook ergens een test op internet te vinden welke dan aangeeft welke sport bij jou past (ik vond het niet zo'n goede test, maar misschien heb je er wat aan). Succes!
Wij hebben thuis een roeitrainer, crosstrainer, spinningbike en gwichten enz. Dit doe ik 2 x per week. Daarbij veel lopen en fietsen met de kleine en af en toe skaten en mountainbiken. Lekker thuis, kan gaan wanneer ik wil enz. Erg makkelijk en leuk!
ik zwem heel graag en heb sindskort een crosstrainer omdat ik niet altijd zin heb om uit huis te moeten.. dan is het ideaal!
een crosstrainer is heel erg ideaal! ook altijd gehad, wegens ruimtegebrek na het verhuizen weg gedaan. had net een nieuwe, kleinere, in de bestel, toen ik ontdekte dat ik zwanger ben. heb em maar egannuleerd, zie mezelf nog niet met een dikke buik op dat ding staan haha ik zwem nog een extra baantje
Ik speel ook softbal, hartstikke leuk! Hoe heb jij dat gedaan met je zwangerschap als ik vragen mag? Ik zie dat je in Apeldoorn woont, speel je ook bij WSB? Ik hoorde dat het toernooi laatst niet is doorgegaan, ik was op vakantie anders was ik er ook bij geweest. Ik speel bij Gemert namelijk. Groetjes Jelske
ben verslaafd aan body combat! en doe ook bodypump, fiets iedere dag naar en van werk, almetal 4 a 5 keer per week sporten (en nog te zwaar en wil er niks af grrrr)
ik squash iedere week een half uurtje tot drie kwartier. Verder sta en loop ik de hele dag op het werk. liefs kaatje
dat is ook training! ik doe ook staand werk de mobieltjes die ik verkoop liggen boven in de kluis. dus voor allesmoet ik trap op en trap af! daar krijg je wel conditie van
Ik heb 2 paarden dus ik rij met regelmaat... sinds kort hebben mijn zussen mij overgehaald om nou eens mee te gaan naar de sportschool, alwaar we FATburning doen . In het begin dacht ik dat het verboden zou moeten worden, maar ik heb de smaak te pakken! Niet erg belastend maar toch erg effectief! Mijn vriendin gaat inmiddels ook mee, dus nu gaan we al met 4 meiden elke week Ik wandel elke dag met mijn hond en Joey minimaal 1 uur door het bos, dat doe ik al jaren, ook voordat Joey geboren was, en dat is echt een verslaving Verder ben ik zelf dol op fanatiek banen zwemmen