Morgen ben ik de sjaak. Morgen is mijn eerste werkdag. Maar aangezien ze de kolfruimte nog niet op orde hebben op kantoor EN ik geen manager heb (die is voor de kerst ontslagen en er is nog geen nieuwe voor die functie) EN ik officieel niet aangestuurd wordt en geen opdracht heb en dus niet weet wat ik zou moeten doen, 'werk' ik thuis. Ik moet wel om 16.00 uur (fijne tijd!) even op kantoor komen om kennis te maken met een andere nieuwe manager (degene die boven mijn manager zal komen te staan). Ben benieuwd...
nou ik heb er twee dagen op zitten en ben morgen een dagje vrij. ik moet zeggen vind het niet leuk. het werken op zich gaat nog wel, maar smorgens mijn kleine man wakker maken en dan wegbbrengen vind ik maar niks. ook het feit dat ik mijn oudste maar 1 uurtje zie vind ik niks aan vind het in de avond ook maar een gehaasd 1730 thuis en om 1830 oudste douche en naar bed. vandaag wsa ik later thuis ivm het weer en dn is het bijna geen doen. tuurlijk is het niet erg als het wat later is maar mijn zoontje heeft zijn slaap ook nodig dus is het niet echt fijn als hij later naar bed gaat. ik vind het ook erg ongezellig. maar goed donderdag nog en dan heb ik weekeind.
Ik heb er net een week op zitten. Ik vond het toch ook wel weer erg lekker om weer aan het werk te gaan. Nu ben ik alleen alweer ziek, dat is een beetje jammer, maar ja je ontkomt er bijna niet aan!
heb vandaag weer het vergelijk kunnen maken want was vandaag weer vrij wat een zaligheid is dat zeg echt waar als ik toch eens een zakgeld vind dan stop ik per direkt.
jammer dat je het zo ervaart titus ik heb nu deze week ook weer 2 dagen gewerkt, nu vandaag nog en morgen en dan heb ik zondag weer vrij. Ik moet zeggen, het begint te wennen.
Hallo, ik zie dit topic nu pas. Leuk om te lezen hoe jullie erin staan in deze nieuwe fase. Ik ga maandag beginnen (had nog 2 weken vrij eraan geplakt) Mijn zoontje is al op KDV en ik werk zelf op ander KDV. Het verschil is echt groot (ook qua prijs) dus ben erg aan het twijfelen of ik hem toch mee moet nemen naar mijn eigen werk (op andere groep) Maarja om aan te sluiten op het topic: Ik heb er wel zin in, maar vind het ook erg spannend nu het dichterbij komt. Zelf ben ik ook bang dat het 'zin in werk' ook snel weer verdwenen is als ik eenmaal ben begonnen.