help me even mee

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sweetlakecity, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    daar ga ik weer.
    Weer nadenken.
    Zucht.

    Ze doet dit nu al de laatste keren als ik werk en ze de bv fles krijgt.

    7 uur bv
    9 uur koekje
    11 uur fles bv
    13.30 fruit
    15.30 fles bv maar laat 40 cc staan!

    Ik vind die laatste een beetje zonde maar durf t niet aan minder te geven.
    Ik kolf gewoon nog netjes om 15.00 uur dus de oude tijd.

    Thuis krijgt ze ook gewoon om 15.00 uur de borst.
    Moet ik gewoon minder geven naar de creche en de rest van de bv bewaren/ invriezen?
    Of zal ik de tijd van borst ook verlaten naar 15.30 omdat ze om die tijd op mijn verzoek krijgt. Zal ik dan om 15.30 pas kolven of misschien gewoon 15 uur aanlaten.

    Volgens mij als ze op de creche haar om 16 uur geven zal ze wel drinken maar dan komen we weer met het avond eten in de knoei.
    Dan wil ze rond 17.30 weinig eten.
     
  2. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik zou in de fles doen wat je rond die tijd ook afkolft. Of dat nou om 15 uur is of een half uurtje later, maakt niet veel uit lijkt me.
    De fles later geven zou ik iig niet doen, idd ivm het avondeten...
    Succes! :)
     
  3. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    maar rozemarijke merkte jij ook dat ze minder ging drinken?
    Ik baal erzovan dat er nu al 80 cc eigenlijk weg is. :(
     
  4. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ja, Thirza ging hier echt minder drinken. Was hier in eerste instantie vooral te merken aan het aantal drinkmomenten, maar vervolgens ook aan het aantal cc's dat ze dronk. Kreeg ze eerder flessen van 180 cc mee naar de gastouder, dat zijn nu flesjes van 120.
     
  5. MG2009

    MG2009 Niet meer actief

    Hoeveel drinkt ze dan in die laatste fles?

    Ik heb er nooit zo'n moeite mee eigenlijk. Zoontje laat vaak zat 80 cc of meer staan, ik gooi t 's avonds dan door zn badje of spoel het weg. Maar ga er nu idd wel iets minder in doen. (maar ja, soms drinkt ie ineens wel weer 220 cc, raar kind :()

    Ik zou de fles niet later geven hoor, dan kom je vast in de knoei met het avondeten.

    Hoezo geef je trouwens een koekje en geen brood? Of is dat ivm de KMA?
     
  6. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    koekje is 4mnd liga of rijstewafel. Geen gluten dus. Ja vanwege de allergie. Ik ga deze week rustig me gluten introduceren. Ze is nu ook verkoudheid af.

    de eerste drinkt ze 180 en de 2e 140 cc.
    Maar durf t niet zo aan...

    net zoals haar bv toetje. Als ze bij mij drinkt heb ik geen idee maar toen wij een x uit eten gingen nam ze maar 60 en ik dacht dat ze zeker 100 cc dronk. Vanavond was t dus weer. Ik heb 100 gespaard maar 60 weer op.
     

Deel Deze Pagina