Hoi meiden, Ik had er de vorige zwangerschappen ook wel snel last van als ik teveel deed maar vind het nu wel erg vroeg,ben 5 weken en 3 dagen zwanger.. Ik maak s avonds schoon op een kdv (1,5 uur per avond,werk 4 avonden, 1 avond van 2,5uur,totaal 7uur per week..dat is dan sinds deze maand want was eerst 5uur..). Ik merk dat ik al snel tijdens het stofzuigen en dweilen vooral dat ik buikpijn krijg,geen baarmoederpijn gelukkig,maar soort buikspierpijn gevoel ofzo, ik weet het niet precies, zeer onprettig in ieder geval en best pijnlijk, erg aanwezig in ieder geval. (het is echt geen pijn aan mn baarmoeder). als ik dan thuis ben en rustig ga zitten is het zo weer over,nouja, ik voel dat het nog heel gevoelig is zeg maar. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet..het werken wordt zo wel heel onplezierig en vervelend omdat het zo sterk aanwezig is. Ik heb hiernaast ook nog 3 poetsadressen eigenlijk, op donderdag 1 van 2 uurtjes en op vrijdag 1 van 3 uur en 1 van 2 uurtjes... ik vond het sowieso al wat veel eigenlijk maar nu twijfel ik helemaal..ik ben dan ook nog zo iemand die het ontzettend moeilijk vind om te gaan vertellen dat ik moet stoppen...ik zit hier sowieso al lang mee omdat ik het voor de zwangerschap al zwaar vond (deed eerst 3 adressen op vrijdag,echt veel te veel) Ik weet niet goed wat ik ermee moet.. misschien dat ik het avondwerk moet stoppen en dan alleen die 3 adressen (en soms op zaterdag 2,5uur bij mensen thuis schoonmaken) Maar dat is ook zoiets: mijn ouders pasten altijd op vrijdag op zodat ik kon werken maar nu heeft mijn vader slecht nieuws gekregen dat hij kanker heeft dus er komen nog een hoop onderzoeken ook nog...weet ook niet of ze nu willen oppassen enzo..vinden ze natuurlijk wle leuk maar dat moet ik ze dus nog vragen..(ook best moeilijk idd een zieke vader... Sorry voor het wle erg lange bericht.. iemand ervaring ermee? ik heb zelf zoiets: stom om zo snel al last te krijgen, ik moet volhouden..maar heb er echt last van (ik geef niet snel op, heb pas ook met koorts gewerkt terwijl ik me super beroerd voelde,mn baas had zelf net operatie gehad en ik wist dat e r verder niemand was die in kon vallen dus dan doe ik maar mn uiterste best,ook al was dat heel erg moeilijk toen ook) Groetjes ' Daantje"