..... werken waar ik nu werk.... Bah, bah... mn hele dag is weer verpest door het rooster van Juni. Heb net al een nette boze mail gestuurd naar de manager (tussepersoon roosteraar) Alle weekenden liggen overhoop. Terwijl we voorheen altijd om het weekend werkten. Ik moet pasen helemaal werken én pinksteren 1 dag! Terwijl het altijd óf, óf was Ik moet het 2e kwartaal 274 uur werken!! Terwijl ik normaal maar ongeveer 240 hoef te werken... kijk... iets varïerend vind ik niet erg... maar ruim 30 uur meer!??? En zo waren er nog een paar punten meer waar ik het fijne van wil weten.... Gatverdegatver... wat baal ik van werken in de zorg :x Zo... ik ben het weer even kwijt... nu een antwoord afwachten
He wat naar meis! Kan me voorstellen dat je flink de balen hebt. Ik werk (gelukkig) gewoon 4 dagen van 8 uur in de week, maar weet van mijn zusje dat t lastig is als je in de zorg werkt. Kerst en nieuwjaar is ook altijd vervelend. Ik hoop voor je dat er nog wat aan gedaan kan worden.
He bah! Ik heb ook net een nieuwe baan, mn eerste periode rooster was leuk; om de week een weekend, de andere week 2 dagen door de week. Daarna had ik ineens een rooster met het weekend EN 3x door de weeks ( = 5 dagen ) terwijl ik 8-16 uur werk! Ik heb dit direct aangegeven en ook dat als het zo moet, ik helaas direct af moet haken. Bah... Jammer he, in de zorg!
Oh zo herkenbaar, dat gezeik altijd met die planners.. Ik ken er ook 1 die ik af en toe op de raket naar de maan wil zetten.. Gedoe omtrent roosters was bij mij de druppel die de emmer liet overlopen ( + slaaptekort, zorgen om ons manneke, t gehannes van vroeg uit bed moeten, gijs uit de slaap halen en op tijd op de opvang afleveren en er tegenaan vliegen om half 8 te kunnen starten).. Zit inmiddels 2 maanden thuis ( ziektewet).. Vorige week bezoek aan de bedrijfsarts.. Maar die muts weet t gesprek zo te sturen dat er in t verslagje aan de werkgever staat dat de klachten niet werk gerelateerd zijn.. Aan de ene kant denk ik laat maar, aan andere kant klopt dat gewoon niet en voelt t ook niet goed.. Ik ben bezig om een ander pad in te slaan.. waarbij ik zelf mn tijd in kan delen en niet de marionet van t werk word.. Ben benieuwd of je eeen knappe reactie krijgt.. Vind t te zot, pasen en pinkster moeten werken... zijn er meer collega's die dat hebben?