ooh ik lijk wel weer 11.. ik had nooit echt last van stemmingswisselingen tijdens mijn menstruatie, maar ben nu echt heel erg.. ben snauwerig, geen geduld, drama queen.. janken niet normaal.. maar ik heb wel een meisje rondlopen, uhm.. liggen.. wie herkent dit en heeft tips?? x
Het is nu inderdaad dubbelop. De zwangerschapshormonen zijn nog lang je lijf niet uit en dan komen die hormonen van je menstruatie er ook nog bij. Neem daarbij je totaal nieuwe leven, minder slaap (slaapgebrek?), geen tijd meer voor jezelf etcetera en je wordt een jankende,snauwerige bitch met een heeeeeeel kort lontje. Niet leuk voor je omgeving, maar vooral niet voor jezelf! Probeer wat tijd voor jezelf in te plannen, vooral rond je menstruatie. Laat je man even op pad gaan met jullie kindje en ga zelf lekker iets voor jezelf doen, daar krijg je weer energie van. En neem vooral in de periode van je menstruatie niet teveel hooi op je vork, daar wordt je nòg chagerijniger van Go with de flow en laat de boel dan even de boel..