hallo iedereen. ik ben op 16 maart bevallen van een gezonde zoon. wel ben ik serieus ingescheurt en natuurlijk met de nodige hechtingen. nu vraag ik mij af, wanneer zijn die verteerd? bij mij dochter, nu bijna drie jaar, was ik gescheurd en geknipt. en waren ze na twee weken al opgelost. nu zitten ze er nog altijd erin. is dit normaal?
Hier begonnen de eersten los te raken op de 9e dag, maar dat was mede door een ontsteking. De laatste zal zeker tot 3 weken geduurd hebben. Heb je er last van? anders kun je misschien je verloskundige even bellen? Die zijn vaak nog wel bereikbaar voor dit soort dingen.
hey deepreeze nee last heb ik er niet van. maar bij mijn dochter waren ze na twee weken er al uit en nu na bijna 3 weken nog niet.
Ik zou gewoon even de verloskundige/gynaecoloog/huisarts bellen om het te vragen. Misschien kunnen ze de knoopjes even losknippen. Succes.
Ik ben 3 en een halve week geleden bevallen met een knip en een scheur. Hierdoor ook de nodige hechtingen. Maar ik zie er nog steeds een zitten. Ik kanook nog steeds apmer lopen of staan. Ik ga aankomende week terug naar de verloskundige dan kijkt ze naar de hechtingen.
hey faith and hoop als je bijna niet kunt staan en lopen, dan zijn ze misschien onstoken. ik heb gisteren een bij mezelf gekeken en ik zie er geen meer zitten. dus dan kan ik ervan uit gaan dat ze er allemaal uit zijn. (joehoe)