het blijft weer spannend..!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janine, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Iedere maand is het weer spannend... en dan bedoel ik die laatste dagen voor je nod.
    Heb geen testen in huis gelukkig maar anders was ie zowiezo gebruikt.
    Maar denk haast toch dat deze negatief waren geweest,gewoon weg omdat ik geen enkele aanwijzing heb dat ik eventueel zwanger zou zijn.
    Het enigste wat me deze maand opviel is dat ik lang niet van die heftige buikpijn aanvallen heb, deze maand maar 3 keer gehad van ongeveer een halfuurtje lang.Terwijl ik normaal gesproken nou bijna wel 2 keer in de week krom lig van de pijn .maar het blijft spannend de laatste dagen.
    Ben nu uitgegaan van 27 dagen omdat ik de vorige keer 1 dag eerder ben geworden , dus dan zou ik donderdag moeten worden!
    ben deze maand er niet zoveel mee bezig geweest (wel geklust maar weinig aan een zwangerschap gedacht)en heb deze maand ook niet veel het forum bezocht.
    Alleen ff checken wanneer mijn vruchtbare dagen waren :oops: :oops: zodat we toch extra konden klussen . Hahahahaha :)
    Maar nu de dag dichter bij komt dan begint het toch weer te kriebelen.
     
  2. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    spannend hè, ik hoop voor je dat het gelukt is
     
  3. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Spannend voor je zeg!
    En wat naar dat je steeds van die buikpijnen hebt. Heeft het iets met je cyclus te maken, want je hebt het niet tijdens je menstruatie. Hoe lang heb je dit al en ben je hier al voor naar de dokter geweest?
    Sterkte
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik duim voor je!!!
    Duim duim duim
    Succes Janine!!!
     
  5. Ilona

    Ilona Lid

    17 nov 2005
    58
    0
    0
    Airport Security Agent
    Almere
    Ik duim ook voor je mee

    Groetjes Ilona
     
  6. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik duim ook mee!
     
  7. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    De NOD begint bij mij ook te naderen....geen enkel zwangerschapsymtoon.

    Ben er deze maand teveel mee bezig geweest. Teveel vrije tijd. Volgende ronde doe ik zeker anders! Teveel gelezen over onvruchtbaarheid etc etc:confused:

    Voel me een beetje tussen wal en schip hangen. Zit nu in 5e ronde en officieel nog geen reden tot paniek, maar toch..... ben me al aan het voorbereiden op eerste doctor's bezoek. Als er iets mis is hoor ik het liefst zo snel mogelijk. Ben al 33 jaar en tot een half jaar geleden, kwam ondanks 18 jaar relatie kinderwens niet voor. Nu kan ik niet meer begrijpen dat ik kinderen helemaal niet zag zitten ;)

    Vind dit forum wel goed helpen, de goede positieve berichtjes, klagen, symptoontjes, de doorzetters, toch veel dingen die je in je directe omgeving niet bespreekt


    gr. cassandra
     
  8. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    spannend zus maar houd moed,voor je het weet loop jij ook te klagen over je kwaaltjes,tja en er veel mee bezig zijn is toch normaal als je iets graag wil,ik blijf duimen dikke kus je zus xxx
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ben er gelukkig niet zo mee bezig maar als de NOD naderd begint het idd te kriebelen.

    Duim voor jullie janine en cassandra.

    Silly
     

Deel Deze Pagina