Dames, misschien iemand hier die het herkent? Ik heb de prikpil 1 maal gehad, die moest ik 23 sep herhalen, niet gedaan! Paar keer ongesteld geweest maar heel onregelmatig. Nu ben ik 3-11 ongesteld geworden, 4 dagen heel heftig met veel pijn en oud bloed. Daarna 2 dagen minder heftig en nieuw bloed. vanaf 10-11 af en toe een druppel, gisteren zweerde ik dat ik mijn eisprong voelde, dus we hebben geklust. Maar vandaag weer bloed....?? het stopt maar niet, het is niet veel maar vanaf 3-11 is wel lang. Kan je wel een eisprong hebben als je ongesteldheid nog niet helemaal klaar is? Normaal had ik altijd een cyclus van 22 dagen, heel kort, maar nu durf ik het niet te zeggen ivm prik SHIT!!
Bij mij preices hetzelfde verhaal.. Gisteren ineens een beetje bloed terwijl ik zeker wist dat ik mn ei had. Nu is het wel helemaal weg geloof ik.
Het kan ook zijn dat je een ovulatiebloeding hebt gehad. Maar het lijkt me sterk als ik je verhaal zo lees. Aangezien je vanaf de 3e 4 dagen hevig ongi bent geweest. De tijd is te kort voor een eitje om te rijpen, dus ik ben bang dat je toch iets anders gevoeld hebt. Ik hoop het heel erg voor je, maar we zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje ben ik bang. Ik heb ook de prikpil gehad. Ik heb in april de laatste prik gehad en mijn lichaam is ook helemaal de weg kwijt. Helaas......
Ik heb ook 2 (erg) heftige bloedingen achter elkaar gehad, dit is mijn eerste cyclus die redelijk normaal lijkt te worden na een eenmalige prikpil in april. De bloedingen waren net als bij jou heel heftig, ik werd zelfs een keer wakker omdat mn matras koud en nat was, ik deed mn lamp aan en schrok me kapot, allemaal bloed. Mn man wilde al naar het ziekenhuis gaan maar ik bloedde al niet meer. Die week erop (na 3 dagen niet bloeden) was het weer raak, nu wel iets minder maar nog steeds wel veel. Dat was na 7 dagen over, en nu zit ik dus op dag 18, ik hoop dat ik de 28 dagen haal. Je lichaam doet nu tenminste wel iets, dat is al een goed teken na die stomme prikpil!
Ja dat is waar, beter bloeden als helemaal niets! maar, ik heb echt symtomen van eisprong, maar klussen is niet echt gezellig met bloed.....pfff
Ik hoop dat je weer snel een normale cyclus hebt meid. Het is zo frustrerend dat je na die rot-prikpil niet weet waar je aan toe bent. En zoals foxter ook al zegt: er gebeurt in elk geval wel wat en dat is beter dan niks. Zijn jullie trouwens ook allemaal onvoldoende geinformeerd over de prikpil? Niemand heeft mij van te voren verteld dat dit zulke problemen met zich mee zou brengen!!
Hoi, ja tegen mij heeft de dokter wel gezegd dat het een tijd kan duren. Maar ik heb op mijn 18e ook 1 jaar de prikpil gehad en was mij heel goed bevallen, werd gelijk ongesteld. Nu dacht ik dat ik voorlopig nog geen 2e kindje wilde, vandaar de prikpil, maar toch ineens kwamen de kriebels. Vind het voor jou heel vervelend!! Verlies jij helemaal geen bloed?
En, bloed je nu nog? Ik zit nu op dag 19 geloof ik, ik hoop dat ik over 10 dagen een bloeding heb. Of een positieve test