Maar dan ook echt overal waar we zijn tot aan haar ondergoed. Ritsen , knoopjes of touwtjes madame blijf pielen met die kleine vingertjes totdat het lukt! Als het nou 30 graden is okee maar nu is het niet zo grappig, als ik haar net hebt aangekleed en ga bv ff de badkamer in hoor ik mijn zoon alweer "mama ze doet het weer!" Moet ik hier nou mee?
Mijn dochter doet het ook.. ik trek geen vesten meer aan.. en haar broek krijgt ze gelukkig niet uit.. Verder hoop ik dat het een fase is..
Hier een dochter van 19 maanden die dat ook doet. Van ons mag ze dat niet, we leggen haar uit dat ze het dan koud krijgt. We geven haar 1 waarschuwing en trekken haar kleren weer aan, met de mededeling dat als ze het nog een keer doet, ze naar de gang gaat. We merken dat dat helpt, vaak probeert ze het dan geen tweede keer meer. Want ze gaat echt naar de gang, dat weet ze. Is een heel irritante fase, vind ik zelf. Ben je even bezig in de keuken en kom je terug in de kamer, vind je je dochter in blote benen, romper open en bezig om haar luier uit te trekken .... Ik vond haar zelfs een keer in haar blote billen in bed! Had ze haar slaapzak opengeritst (we doen de slaapzak al achterstevoren aan met de rits op de rug, maar dat helpt dus niet), broek uit, romper open en luier af. Gelukkig had ze niet geplast of gepoept in haar slaap!! Het is een faaaaaaaase!
Mijn jongste had dat ook heel erg. Hij is gevoelig voor prikkels, draagt ook liefst zachte kleding. Thuis mocht hij van mij bloot rondhobbelen. Ergens anders niet. Het is vanzelf minder geworden