weer babyvoordeel bij de Wibra

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Ellen291982, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad. Bij mij lag ook al alles in de winkel en te koop voor de prijzen in de folder. Er waren nu al niet veel schoentjes meer....

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind dat nou zo lullig, ik heb me helemaal ingesteld op maandag en zul je zien dat bijna alles dan al weg is :(

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou heb maar even gebeld, hier in Dordrecht zijn ze vandaag ook aan het inruimen maar weten niet of ze alles erin krijgen. Ga morgen wel kijken dan ipv maandag.

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik heb de folder niet eens gezien :(

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ik ook niet, die komt pas maandag of later :S

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hmm vandaag toch maar eens even kijken of ik de dvd van dribbel kan scoren!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier lag bijna alles in de winkel.
    De kleertjes en dekbed mochten ze nog niet verkopen zeiden ze.

Maar idd het boxkleed, badjasje en klein spul lag er allemaal al.
    Heb dus even goed ingeslagen met als hoogtepunt toch wel het opblaasbare babybadje voor maar 3,99 euro. Erg handig voor op vakantie wanneer er geen babydouche is.
    79x51x33 cm dus dat moet lukken tot 1jaar.

8. Misswoody

Misswoody Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    De folder staat online!
    http://www.wibra.nl/aanbiedingen.asp?page=1&link=1

Balen dat het bij de meeste filialen nu al in de winkel ligt. Zul je zien dat het meeste maandag al is uitverkocht. Ga toch maar proberen om morgen alvast even te gaan kijken.

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben vanmiddag even geweest en ik heb de dvd's!! heb gelijk 4 delen gekocht!! Anoeska blij, ik blij :D
    Maar hier in harderwijk lag ook bijna alles al in de winkel! (word er zo hebberig van:))

10. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ook raar dan als het pas de 15de ingaat en ze dus nu al dingen verkopen. Dan stoot iemand die zich houd aan de folder zijn neus. Dan gaat ik morgen ook wel even kijken... Zal ook wel weer alles weg zijn.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

doen ze bj trekpleister en kruidvat ook. zeggen dat dinsdag de acties beginnen en dan is het maandag al volop in de verkoop zodat dinsdag zelfs sommige dingen al weg zijn.

Ik ga morgen heen, denk dat er bij ons ook al vee lligt. (vorige keren ook). hier kon ik ook een aantal dingen niet goedkoop kopen voor de ingangsdatum van de aanbiedingen. kon ik het wel kopen maar dan voor de volle klap.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ben vandaag al gegaan, heb 2 boxkleden, spuugdoekjes, badcape, rompers, sokjes, lakentjes, hoeslakens, fleece omslagdoek, hydrofiele doeken enz..

Bijna alles was er dus gewoon, kleertjes hier nog niet, maar daar kwam ik ook niet echt voor.

13. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gister ook even gaan kijken. Ik heb schoentjes gekocht (van die schattige nep all stars voor 3 euro haha), een petje voor deze zomer en sokjes met 'i love dad' erop. Beddegoed en hydrofielen enzo had ik niet nodig dus verder heb ik niets gekocht, ik had vorige keer met het babyvoordeel al flink ingeslagen :D

Wel de moeite waard om even te gaan kijken!

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hier gister ook gekeken of ze het ook al eerder verkochten, we krijgen geen folder, dus was op goe dgeluk
    en Ja hoor, kon gewoon alles kopen wat ik wou :)

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ben vandaag even heengeweest en heb een paar schoentjes gehaald, een roze petje, een roze zonnehoedje, tandenborstels van oral b stages, klamboe, hoeslaken, luierbroekjes (heel erg schattig)

We hebben de klamboe gelijk geprobeerd. Alleen wij kunnen hem niet zo krijgen dat je hem ook echt kan sluiten. Herkend iemand dit? (gelukkig is hij voor de mooi heel leuk in eerset instantie ook voor gekocht)

Helemaal happy weer!

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

vandaag ook even geweest...kon nog geen schoentjes scoren die komen echt pas maandagochtend in de bakken :(
    wel al twee zonnehoedjes gekocht...zooo schattig :D
    twee bandanas..zwembroekje..dvd's van dribbel en de fisher price spenen..eens zien of ze die wilt ipv die dure avent spenen ;)...al met al al best leuk geslaagd...nu alleen die schoentjes nog....hopelijk zijn ze niet weg als ik kom maandag ;)

17. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik wil alleen de kleding hebben en moet dus echt waten tot een maandan :) Want dan hangen ze wel op met de duurdere prijs. Maar ik ga gewoon maandag slaag ik niet pech :D maar hoop van wel ;)

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik ga vanmiddag ook even kijken.
    Wilde zaterdag al even heen, maar was er niet meer van gekomen.
    De vorige keer tijdens de babyvoordeel hadden ze leren slofjes in de aanbieding. Die hebben ze toen ook echt pas maandag in de winkel gelegt.
    Dus hoop dat ze dat met de schoentjes vandaag ook doen.
    Hoop trouwens wel dat de schoenen niet zo klein uitvallen als de vorige keer.
    Verder wil ik een pyama kopen en een badjas.

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

GGGrrrrr:x:x heb ik weer hoor :(
    kleed ik emily snel aan om te zorgen dat ik vroeg bij de wibra kon wezen want vandaag pas gingen de schoentjes in de aanbieding terwijl de rest afgelopen zaterdag er al lag...dus ik kom om half 10 aan ( mooi op tijd toch dacht ik zo)....is alles al weg:$:$:(:(
    geen schoentje meer te bekennen...wat bleek...om precies 9 uur stond er een vrouw voor de deur die alle dozen met schoentjes gekocht heeft....nou lekker dan...dus geen leuke schoenen kunnen scoren voor kleine meis :(

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou zeg! Vind dat ze zulke dingen niet eens mogen toestaan..

Deel Deze Pagina