Ik zoek een goed armbandje waar de naam en telefoonnummer op kunnen voor mijn zoontje, Er zijn zoveel aanbieders maar wat is nu een goede/fijne?
Wij hebben hem hier besteld: Help-ID4Kids - SOS-armbandjes voor kinderen Met als bandje de kleuren van de Nederlandse vlag. Ziet er mooi uit, maar nog niet gebruikt.
Deze hebben wij indd ook. Siliconen plaatje en roze bandje voor onze dochter. Super om ook mee te laten zwemmen, en veel ruimte om gegevens op te laten bedrukken. Ben er erg tevreden mee, zou alleen een extra lipje mee bestellen om het bandje vast te maken, wij waren al snel 1 kwijt.
Wij hadden die van goedgemerkt. Twee jaar geleden gebruikt, liggen nog in de kast. Maar ik zou er geen naam op zetten. Alleen telefoonnummer.
Ik heb van die geplastificieerde wegwerpbandjes. Is zo een soort papier dat waterbestendig is, kan het niet uitleggen. Gaat goed, inkt vervaagt niet als ze gaan zwemmen en op het einde van de dag gooi je het weg. Als het dan kwijt raakt is het niet erg, gewoon een nieuw aan doen. Ik heb die net genomen omdat je er erg veel op kan schrijven. Ik wil net dat de naam er op kan + het telefoonnummer en eventueel adres van waar we op dat moment verblijven. Zodat ze hem ook kunnen omroepen met naam etc.
Wij hadden corig jaar van goedgemeerkt de siliconen bandjes Voornaam ICE en telefoonnummer erop gezet Let op! Zet er ook +31 bij! Anders ben je niet te bereiken in buitenland... Lijkt mss logisch maar heb vorig jaar al 2 kindjes in handen gehad waar dus geen landnummer op het bandje stond. Kindjes spraken nederlands maar ja wat als je kindje niks zegt... Of een persoon treft die de taal niet verstaat
Omdat mensen die fout willen, doen alsof ze het kind kennen. Ik heb er toevallig net 1 laten maken voor dochter. Ik heb er op staan: "ICE - CALL MOM" (plus telefoonnummer natuurlijk) (Ice is de internationale code voor In case of emergency)