Hoi dames! Na ruim 3 jaar en een mooie zoon verder van de pil af geweest te zijn wil ik weer beginnen omdat ik condooms beu ben en weer wat meer controle weer hebben over mijn cyclus. Hoop daarnaast dat mijn grindtegelhuid weer wat kalmeert. Ik kan me niet zo goed herinneren hoe het was toen ik aan de pil was maar volgens mij wel een stuk rustiger dan nu. Ik heb het nu erger dan dat ik ooit gehad heb sinds ik 16 ben dus dat was voor mij het uiteindelijk doorgeslaggevende argument om toch maar weer met de pil te beginnen... Maar wordt er eigenlijk wel minder door? Iemand ervaring? En hoe lang duurt het ongeveer voor je huid tot rust kwam?
hier heeft het erg goed geholpen. heb onzettend veel last van acne als ik geen pil slik. ik heb de diana-35 (nu minerva) die is speciaal tegen acne. na 1 maand zag je al duidelijk effect en nu heb ik hooguit soms een puistje in de stopweek en laatst zelfs in de week niet. mijn huid is weer erg rustig en kleine littekentjes verdwijne ook. van de gewone pil kreeg ik juist veel mee puistjes dus zou wel even navraag doen bij de huisarts helaas denk ik dat ik moet stoppen met de pil. ik word erg erg deprie van maar omdat het zo goed helpt tegen acne slik ik hem nog. ben mezelf niet meer met de pil en dus zit er niks anders op succes
Ik ben nu sinds 2 maanden aan de Jasmin pil en mn acne verdween echt al na 2 weken. Althans het werd een stuk minder. Nu ziet mn huid er weer fris en gezond uit.