Wanneer ongesteld in stopweek?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kari, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Dames, even een vraagje.

Ik heb een tijdje een mirena gehad (geen succes) en nu sinds begin juni weer aan de pil. Ik heb de pil (minulet) 1 maandje doorgeslikt ivm vakantie.

Nu maak ik mij een beetje zorgen.....
    Afgelopen maandagmiddag 12 juli mijn laatste pil ingenomen, en nu nog niet ongesteld. Zou dit kunnen? Kan me herinneren dat ik dan altijd de 3e dag ongesteld ben.

Maak me beetje zorgen ook omdat ik in de week van 17 juni een week antibiotica heb geslikt en de pil dan niet veilig is. 30 juni, 1 juli en 2 juli heb ik onbeschermde sex gehad. Beetje dom, want ik wil eigenlijk niet zwanger worden. Ik heb geen test in huis, ik denk dat ik ´m vanavond maar even ga halen.

Iemand ervaring?

Alvast dank!

2. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werd altijd op de 4e ochtend ongesteld, je zou het nog even aan kunnen kijken of anders testen inderdaad.

succes!

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hmm geen last van stress oid? dat kan het ook uitstellen...zit vandaag ook de hele dag te wachten tot hier ongi komt...had dinsdagaaf laatste pil...(ben dr ook 1 vergeten in week 1:S)...volgens mij is de kans niet zo heel groot hoor; maar toch zit je erop te wachten he, als je het verwacht en het komt niet; begin je toch te denken....
    laat je het weten als je een test hebt gedaan (zou een test nu al dan een betrouwbare uitslag kunnen geven vraag ik me af, is dat dan niet te vroeg?)

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier komt het denk ik wel vandaag/vanacht/morgenochtend; want heb echt vreselijke trek in chocolade:):)

5. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @Kari,
    ik kreeg toen ik de pil slikte altijd mijn ontrekkingsbloeding de nacht van de 4e op 5e dag van de stopweek. (slikte altijd op woensdag de laatste pil en kreeg dan zondag op maandag nacht mijn ontrekkingsbloeding).

Liefs.

6. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Dames bedankt voor het reageren! Ik heb gisteravond een test gekocht, zodat ik vanmorgen kon testen. Vanmorgen was ik ongesteld. Gelukkig! Dank voor de reacties in ieder geval!

7. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Klinkt heel raar op dit forum maar toch, ben blij voor je dat je nu zekerheid hebt dat je ongesteld bent geworden.

En verder geen dank hoor! daarvoor zijn we hier tenslotte.

Liefs.

8. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ja raar hè, maar ik was ooit ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij hoor! ;)

Deel Deze Pagina