Wie heeft er ervaring met permanente makeup? Eigenlijk wil ik het al jaren, maar hoor soms dat het zo veel pijn doet dat ik niet durf. Nu zag een een leuke actie op Groupon en wil het nu toch gaan doen. Alleen een dunne eyeliner boven dan.
Ik! Ik heb het al jaren. Ben 2 maanden geleden nog geweest en heb ik de lijntjes (boven en onder) wat dikker laten maken. In de loop van de jaren was het wat vervaagd. Hoe zeer het de eerste keer deed, de 2e keer heb ik werkelijk niks gevoeld!! Diegene bij wie ik nu geweest was gebruikte wel een speciale verdovingscreme, en ik heb helemaal niks gevoeld! Ik ben er erg blij mee, zonder lijntjes vind ik mezelf erg kaal, en dit is de ideale uitkomst. S ochtends alleen wat mascara op en klaar!
ik heb dat 10 jaar geleden gedaan en het lijntje zit er nog steeds mooi op maar...never nooit meer! dat deed echt heel veel pijn en ik moest het 3x laten zetten. succes
Ik heb een eyelinder boven en een beetje onder. Ik vond het toaal geen pijn doen. Gewoon net als een tatoeage. Alleen ik kreeg een rare lichamelijke reactie omdat het bij mijn ogen was. Ik werd er naar van en misselijk. Maar dat ligt aan mij hoor, haha.. pijn dus niet. Heb er ontzettend veel plezier van!
Ga aub eerst goed googelen naar het bedrijf. Bij ons in de salon wordt het ook gedaan. Hoevaak er wel geen klanten komen met verprutste wenkbrauwen ogen en lippen. Mogen wij het vaak weer opknappen Hoe duur is het ? Heb mijn wenkbrauwen laten doen. Geen pijn. Wij gebruiken wel verdovingscreme.
Het is wel een professionele salon die het al jaren doen, in Soest. Eyeliner alleen boven is normaal 180 nu via groupon 69 , maar ik wil eerst informeren of er ook een nabehandeling nodig is en wat dat kost.
In welke regio is jullie salon? Heeft iemand anders ergens goede ervaringen bij een bedrijf in regio Utrecht?
Ok, dat is wat ver, maar bedankt! Ik vind het lastig hoe je aan een website kan zien of ze goed zijn. Ik vind de kwaliteit wel belangrijker dan de prijs.
Ik heb het 3 jaar geleden gedaan. Bij dezelfde salon als mijn schoonzus. Bij haar was de eyeliner prachtig. Ik moest nog 2x terug en nog zag je niets. Misschien ligt dat aan mijn huid ofzo. De eerste keer viel te mee met de pijn maar d 2 andere keren wel. Maar toen was de huid nog 'open'.
Ik ook! Alleen een lijntje boven, deed wel even zeer, maar dat is na de behandeling zo over. Nabehandeling had ik 1 x na 2 weken. Kosten. 59,- Mocht trouwens tijdens de genezing geen make-up gebruiken Trouwens ook via groupon gedaan, in Beuningen 39,- totaal dus 98,- Bevalt echt prima, mascara opdoen in de ochtend en je bent klaar. Wil nu toch ook een lijntje onder erbij,.en zie toch weer een beetje op tegen de pijn tijdens de behandeling. Maar het is zeker de moeite waard, geen geklooi met eyeliner en uitgelopen oogpotlood
Nee hoor ik heb het vorig jaar laten doen voor 70 euro en het was een prachtige salon en mijn wenkbrauwen zien er super mooi en natuurlijk uit.
Ik heb 245 betaald voor boven en onder de ogen. De salon waar ik geweest ben hoorde is alleen maar positieve ervaringen van. Ligt wel in Zuid Limburg. ...
Vind dit ook TE goedkoop! Ik heb het ook laten doen in salon waar ik werk, ik vond het wel erg pijnlijk (ondanks verdovingscreme) boven, onder viel het mee. Bij mij was het na één nabehandeling goed. Nu is het aan het vervagen, maar ik durf niet zo goed meer omdat het bij mij wel echt pijnlijk was. Laatst was ik bij een tattoo shop waar ook pmu wordt gedaan en hij kon mij ?garanderen? dat ik geen pijn zou hebben! Jaja dat geloof ik niet zo hoor! Zou net als wat imensa zegt echt goed op internet zoeken naar ervaringen, het is wel voorlopig definitief wat je laat zetten.