hoi meiden, ik moet maandag weer werken. maandag om 7.15 mijn zoon weg brengen en om 7.30 zelf beginnen. ik werk dan tot 18.30 dus mijn zoon wordt opgehaald door mijn moeder. ik werk in de opvang voor kinderen 4-12 jaar en daar is nu vakantie dus hele dagen werken, en omdat er maar 6 kinderen zijn moet ik ook nog alleen op de groep staan voor 3 dagen dus 3 dagen werken van 11 uur per dag. als die 2 weken voorbij zijn dan vind ik het wel goed dan werk ik 14.30-18.30 dat vind ik toch heel wat prettiger dan heb ik de ochtend samen met mijn zoon nog.... dus effe door de zure appel heen en dan komt het weer goed denk ik nu maar ik wou dat vandaag eeuwen kon duren ik weet dit hoort erbij maar ik wou het even van mij af schrijven zit al heel het weekend bijna in tranen en ben heel slecht in mijn vel. groetjes wendy
Ach meid, wat een lange dagen zeg. Kan me voorstellen dat je daar niet aan wilt denken. Hopelijk zijn de 2 weken snel voorbij en kun je wat rustiger aan doen. In het begin is het zaak de balans te vinden, want het is nogal wat om weer aan het werk te gaan na een maand of 4. Heel veel succes.
dank je edge het was ook echt even raar ik ben ook echt versleten maar het was wel gezellig. morgen weer zo een lange dag en woensdag ook en dan weekend. nog 2 dagen werken.