Hoi dames, gisteren is het bloeden endergrlijke gestopt.. Het is achter de rug.. We voelen ons samen weer positief en het verlangen om te vrijen komt weer terug.. Nu gaan we een weekend weg en nu twijfel ik om of een condoom te gebruiken en te wachten tot de eerste ongesteldheid of om het gewoon te proberen.. Wat zal beter zijn? Eerst wachten op de grote schoonmaak of ons gevoel volgen?
Rot van je miskraam Fijn dat jullie weer positief zijn! Wij zijn meteen er weer voor gegaan,was de 2de ronde meteen weer zwanger Succes en hopelijk ben je snel weer zwanger van een mooi gezond kindje.
Wij zijn er ook meteen voor gegaan en was weer zwanger (ik wel in bbz geëindigd) maar er wordt gezegd dat je vruchtbaarder bent na een miskraam dus waarom die kans laten liggen
Hoeft niet wachten onze gyn zei dat het gewoon gelijk kan en stel wordt je zwanger dan is je lichaam klaar voor is zo niet dan niet.
Wij zijn er ook meteen weer voor gegaan vond het te lastig om te wachten en een ronde aan ons voorbij te laten gaan 😊
Ik zou zeggen, volg je gevoel! Je mag er meteen weer voor gaan, heb ik in het begin ook steeds gedaan. Kon geen kwaad, alleen kan je cyclus langer zijn, dus weet je minder goed hoe ver je bent als je meteen zwanger bent (tenzij je temperatuurt of ovutesten doet).
Wij hebben 3 maanden gewacht en gaan er deze ronde weer officieel voor het is echt maar net wat je zelf prettig vind. Je zou voor de zekerheid ovu testen kunnen doen om te zien wanneer je eisprong ongeveer is zodat je weet hoe je cyclus verloopt en wanneer je dan evt kunt testen! Mijn cyclus na m'n ma was ook ineens een week langer dan normaal. Ik duim voor jullie dat het snel weer raak mag zijn !
Bij mij is men cyclus inderdaad ook langer als normaal een week langer dus hier moet je nederdaal wel rekening mee houden
Dank jullie wel ☺️ morgen is mijn verjaardag en zouden we 12 weken zijn.. We zouden het op mijn feestje aan iedereen vertellen.. Nu gaan we een weekend weg.. Laat die condooms maar thuis idd.. We zien wel.. Toch hoop ik het wat los te kunnen laten en hoop ik dat ik niet zo ga lopen wachten.. Spannend weer
Ovulatietesten slaat vals positief aan. Ik heb 2.5wk na de bevalling geen bloed meer gehad maar zwangerschapstest was positief dus hgs nog hoog. Maar ovulatie was aankomen zag gyn op echo follikels. Heb erna testen gedaan ovulatie maar waren gewoon positief meerdere dagen. Heb vanuit mijn slijm gegaan en nu denk ik ovulatie geweesr is. Indd cyclus langer... Heb normaal 30 dagen nu dus zeker langer. Ik heb gewoon zo gerekt: laatste 5 dagen van mijn bloeding als menstruatie dus zeg maar cyclus zal zijn +10 dagen extra bloedingen ervoor, 40-43 dagen We zien het wel Succes!