Mijn dochtertje is zes weekjes inmiddels. Helaas ben ik nog lang niet terug op gewicht (nog 9/10 kilo te gaan) maar ook mijn buik is nog zo lelijk Door de ks heb ik echt zo'n buideltje. Herkennen Ks mama's dit ook?
Ik herken het, als t goed is trekt dat vanzelf weg. Mijn onderbuik is weer "strak". qua gewicht moet ik nog een paar kilo'tjes, maar die zitten me niet in de weg. Mijn keizersnede was in juli 2013
Bij mij was het na de eerste keizersnede na ongeveer een jaar weer zoals het daarvoor was. Maar was toen ook wel extra kilo's kwijt. En toen raakte ik weer zwanger Net weer een kz gehad, dus moet weer opnieuw helen
Ik ben 5 weken geleden bevallen ook met ks. Vreselijk veel aangekomen, 25 kilo. Moet er nu nog zeker 13. Daarvoor woog ik gewoon netjes 58 kilo. Hoop dat ik daar weer naar terug kan. En.....dat dat afdakje boven het litteken wegtrekt. Ben ook soms wel bang dat het niet meer zo wordt als eerst.... Hard werken en dan hoop ik dat het goed komt.
Ik zat meteen weer ongeveer op m'n eigen gewicht, maar idd ook een vreselijk buideltje boven t litteken. Niks aan gedaan (geen oefeningen oid) en na een half jaar ofzo was het vrijwel weg. Het schijnt dat je lymfevaten moeten herstellen om vocht weer goed af te voeren (?)
Ik merk dat ik het ook een beetje heb, maar hoef nog maar 5 kg kwijt voor ik weer op gewicht ben. Ben benieuwd hoe het heelt!
Ik ben na mijn ks vanzelf weer op mijn oude gewicht gekomen, ik sport wel een eet gezond, maar ben er niet extreem mee bezig of zo. Maar het heeft wel meer dan 6 weken geduurd hoor! Mijn buik weet ik niet meer, maar die is in elk geval weer gewoon plat geworden. Het heeft allemaal wat meer tijd nodig.
Na mijn vorige ks was ik na 6 wkn weer op gewicht maar dit keer verloopt het veel moeizamer, baal er zo van! Ook van dat lelijke 'buideltje'. Vorige keer had ik dit ook hoor, maar toen trok het wel sneller weg. Het is net of onderste stukje buik strak staat door het litteken en de rest van mn buik(vet) daarop hangt ofzo. Het klinkt vreselijk en dat is het eigenlijk ook
Ik heb ook zo'n buideltje en woog inmiddels minder dan voor mijn eerste zwangerschap. Helaas zag mijn buik er niet meer uit als voor de zwangerschap. Heb ook overtollig huid en dat is voornamelijk de boosdoener
geef het lekker de tijd is toch gewoon een operatie en misschien ben je nog bont en blauw van binnen zonder dat je het in de gaten hebt. je mag het zeker wel even 6 maanden de tijd geven om geheel tot rust te komen. is en blijft een operatie hou dat in je achter hoofd en zo mag je ook weer lekker aan de gang met een sport die je leuk vind ik heb nog wel even te gaan ben nog geen 3 weken geleden bevallen via keizersnede , heb dus ook nog een toetie buikje en pas zeker nog niet in mijn gewone broeken
Bijna 4 weken geleden bevallen, heb ook nog een klein 'buideltje' alhoewel ik al wel weer op mijn oude gewicht zit (deels te danken aan borstvoeding). Ach, vind het niet heel erg en inderdaad is het een operatie dus denk dat het wel langer dan de standaard 6 weken nodig heeft voordat alles weer als ouds is..
Hier na een jaar pas weer tevreden over buik na de keizersnede, het enige wat bij mij hielp was toch regelmatig buikspieroefeningen doen vanaf het moment dat dat weer mag natuurlijk. Toen alle kilo's weer redelijk op orde waren na iets meer dan een jaar werd ik weer zwanger... Dus hallooooooo bekende extra kilo's...
Hier 3 keizersnedes. Het buideltje boven het litteken op mijn buik is nooit meer helemaal weg gegaan. Vooral bij mijn laatste keizersnede is het erger geworden. Die is nu ruim 2 jaar geleden. Ik was altijd na 6 weken weer op gewicht als voor de zwangerschappen maar je huid is gewoon uitgerekt en dat komt niet altijd meer helemaal goed. Persoonlijk vind ik het geen probleem dat het zo is. Mensen mogen wel aan me zien dat ik kinderen heb gedragen.
Hier na bijna 11 jaar nog steeds een buikje van de ks (was wel een 2 ling) Onderbuik is mooi strak waardoor ik gemakkelijk maatje 36 aankan , laatst zelfs en 176 kindermaten. Maar daarboven blubberbuikje. Vind er nog niks aan maar heb er maar mee leren leven