Hoi allemaal, Op vrijdag 10 mei eindelijk een positief bericht gehad. Er stond een ei (20mm) op springen! Helemaal blij aangezien mijn cyclussen niet echt regelmatig zijn door PCO. Zeker niet na mijn miskraam van december. Ik zag dus eindelijk weer een kans. Was al bezig met digitale ovulatietesten en idd na vrijdag kreeg ik een smiley te zien. Daarna een dag een niks en een dag daarna weer een smiley. Helaas blijft mijn temp laag. Wel constant maar laag. Waardoor ik toch een grote teleurstelling had. Temp gaat nu op en neer en nu snap ik er helemaal niks meer van. Ik ben zo bang dat het eitje toch niet gesprongen is en dat het ook niet gaat gebeuren. 6 juni heb ik al een afspraak bij de vruchtbaarheidskliniek. Ik had zo gehoopt dat het anders zou gaan. Kunnen er mensen kritisch naar mij kaartjes kijken me in het achterhoofd dat ik PCO heb? Kan het nog komen deze maand? Het is het kaartje van 17 april. Ik hoor het graag. Groetjes, Chanan My Ovulation Chart
He Chanan, Ik heb geen ervaring met PCO dus daar kan ik niets over zeggen, maar heb zelf wel getemperatuurd dus ik ga toch kijken of ik je kan helpen. Ik dacht altijd dat na je ei je gemiddelde temp 0,2 tot 0,5 omhoog moet gaan. En als ik jouw kaartje zie, zie ik toch een mega-sprong tussen 10 en 11 mei. Weliswaar wisselt je temp daarna weer, maar over de lange lijn gezien is hij niet meer onder de 36.4 gezakt, terwijl je daarvoor zelfs vaak 36.1 had. Ik zou dus denken dat je wel een ei hebt gehad, zo rond 11 mei. En zolang je niet weer flink onder de 36.4 duikt zou ik hoop houden Heel veel succes!! Ik gun je snel een positieve test! X Lara
Dank je wel Lara voor het kijken. Ik ga morgen testen. Wie weet. Voel me niet zwanger. Maar dan voor de zekerheid. Groetjes chanan
En net inderdaad helaas definitief naar de volgende ronde. Hopelijk kan de vruchtbaarheidskliniek mee helpen. Nieuwe ronde nieuwe kans.
hey meid ik wil niet de 'boeman' spelen... maar je positieve ovulatie test kan helaas 'vals' positief zijn... heb al vaker gelezen dat meiden met pco positieve ovulatie testen hebben maar toch geen eisprong ik hoop dat je snel antwoorden krijgt en misschien medicatie om eitjes te laten (sneller) rijpen?! succes iig !
Thanks sandana. Ja dat is mij bekend mamavanmenno. Vandaar dat ik ook bij gyn was. Hij zag een ei van 20 mm. En was er ook van overtuigd dat die ging springen. Ondanks vier dagen ovulatiepijn en een positieve ovulatietest ben ik idd bang dat het niet gebeurd is. Hopelijk kunnen ze me 6 juni verder helpen. Groetjes chanan
Misschien niet voldoende progesteron? Geen bloed hoeven laten prikken week na vermoedelijke eisprong?
Ik ben daar ook bang voor zsa. 6 juni heb ik een afspraak bij de vruchtbaarheidskliniek. Hopelijk kunnen ze me daar verder helpen.
Nee. Ik had eerst andere klachten toen pcos vast gesteld werd. Gyn zei toen probeer het eerst een half jaar zelf als je een kind wilt. Dit gedaan. Echter bij de tweede cyclus die erg lang duurde naar mijn idee. 53 dagen... weer aan de bel getrokken. Hij wees me gelijk door. Ik bleek tot mijn verassing zwanger te zijn voordat ik bij de vruchtbaarheidskliniek was. Na 9 weken stopte het hartje. Hier kwam ik bij de tweede echo achter. Abortus gehad. Hele tijd bloedverlies. Daarna maand pil. Baarmoeder was niet schoon. Aan acupunctuur begonnen. Gyn wilde me weer doorsturen bij de tweede nacontrole na abortus. Ik wilde het eerst even afwachten. Mijn lichaam wat rust geven. Mijn cyclussen zijn sindsdien korter dan voorheen. Echter volgens mij zonder ei... of dat de lf te kort is. Laatste afspraak bij de gyn zag hij wel een ei. Helaas was sat vorige vreemde cyclus. Dus vandaar. Ik ga donderdag pas naar de kliniek.
bah wat naar een miskraam terwijl het eigenlijk op de normale manier gelukt was! Hopelijk kunnen ze in de kliniek een mooi ei bezorgen!