Ik ben even nieuwsgierig hoe laat jullie op werkdagen ongeveer op bed gaan. Mijn man is van het lekker vroeg op bed (10 uur ofzo, hij ligt nu ook al ) en ik ga juist vrij laat op bed (00.30) En jullie? ps poll komt zo.
door de week probeer ik toch wel rond half elf in bed te liggen. In het weekend verschilt het nog al, de ene keer lig ik al om tien uur in bed, de andere keer na twaalf uur.
Hier ook altijd TE laat. Ik heb gestemd voor na 12 uur maar het komt ook geregeld voor dat het tegen 1en loopt. Echt veel te laat als je bedenkt dat mijn zoontje echt van het uitslapen is...die staat vaak om 6.30u weer naast mijn bedje. Ik ben dan ook nooit echt uitgeslapen, maar ja ik ben echt een avond mens. Ik vind het altijd lastig om op tijd naar bed te gaan omdat de kinderen hier er tussen 20.00 en 20.30 meestal in liggen. Als ik dan zelf al rond 22.00u naar bed ga dan heb ik zo kort de tijd voor mijzelf gehad vind ik altijd.... Missen jullie dat dan niet, voor diegene die er op tijd in liggen?
@ Mowtom, dat is ook altijd mijn argument. Ik heb geen kinderen, maar ik werk fulltime, ben vaak om 6 uur thuis, dan koken, schoonmaken, dieren verzorgen (incl hond uitlaten een uurtje) douchen en dan is het tijd voor mezelf. Als ik dan om 10 uur op bed ga, heb ik echt nog maar een half uurtje dus blijf ik graag langer zitten. Dan maar wat minder slaap Maar mijn man kan rustig om 9 uur al gapend zeggen dat hij vast gaat slapen. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen Hoe kun je dan al slapen?
Ik heb 23.00u gestemd. Maar we gaan meestal rond 22.15u (soms 22.30u) richting bed. Dan duurt het nog even voordat we echt op bed liggen (tanden poetsen enzo) en eenmaal in bed lezen we nog zo'n 15 minuten.
Doordeweeks rond 22u. Ik baal er echt van dat ik zoveel slaap nodig heb.. De avonden zijn zo veel te kort! Ik probeer weleens later te gaan, zodat mijn ritme wordt aangepast, maar daar heb ik alleen maar mezelf mee hihi.
Ongeveer om half 11 ga ik klaar maken om naar bed te gaan, dus meestal pas om 11 uur dat ik er echt in lig.. Gr. Carlien
Hier eerder altijd rond 22.30uur. Maar nu de kleine meid nog haar voeding om 23.00uur krijgt liggen we er meestal pas om 23.30 in. En voordat ik dan eindelijk in slaap val is het ook wel 00.30uur.
Tja, ik ben echt een avondmens, dus meestal pas rond 23.30/00.00u. Soms lig ik er al wel eerder in, rond 22.00-23.00u, maar dan lees ik nog even of ik kijk wat tv. Ik kan niet tegen slaapgebrek, dus eigenlijk zou ik wel wat eerder naar bed moeten gaan, maar het komt er vaak gewoon niet van!
Normaal ga ik altijd rond 23:00 slapen, maar de laatste tijd heb ik meer moeite om in slaap te komen. Soms wordt het dan ook later dan 01:00.
ik heb gekozen voor rond 11 uur, maar dat komt ook omdat ik niet alle dagen werk, en de kleine man ook pas in de ochtend rond 9 uur wakker is dus dan kan ik voor mijn doen wel uitslapen haha!
Ik wil er eigenlijk om 23.00 inliggen maar dat gebeurd zelden,meestal tussen 23.30 en 00.00.Moet wel zeggen dat ik in de winter vaak wat vroeger ga slapen.
Veelste laat!! Vaak denk ik rond 11 uur: shit, ik moet naar bed! Voordat ik er ook echt in lig.... is het 12 uur.. En de volgende ochtend denk ik aaaaaltijd: Vanávond.. ga ik echt optijd naar bed.. Uhuu!!
Hier eigenlijk altijd op tijd. Meestal gaan we om 10 uur naar bed, maar kijken altijd nog tv en dus wordt het al snel later. Heb dus vor 11 uur gestemd.