Vandaag mijn 20 weken echo gehad. Ben So in Love! Alles is goed! Kreeg een heleboel foto's mee en zelfs 3D foto's Helaas kon mijn man niet mee. Hij is vd week door zijn rug gegaan en kan niet eens meer lopen vd pijn Mijn moeder ging vandaag mee en samen hebben we wel een traantje weg gepinkt Toch ontzettend mooi dat er zoiets bestaat als de 20 weken echo. Dat was er 12 jaar geleden nog niet toen onze oudste werd geboren. Hier een paar foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=KGFRKN3R En in Album Moest wel een beetje lachen,want toen die mevrouw het echo apparaat op mijn buik deed,haalde ze hem er snel af,want er kwam gelijk een ander apparaatje in beeld Toen vroeg ze of ik het wilde weten en of mams het ook mocht weten. JAAAAAAAAAH zeker wilde we dat en toen kregen we er een mooie foto van
hoi hoi hahah grappig hoor de kleine wilde wel erg graag laten zien wat hij is he hhaha van harte gefeliciteerd met je kereltje en toch leuk dat je het samen met je moeder heb kunnen doen groetjes nathalie
WOWWWWWWWWWWWW duidelijker kan niet dat dat een binkie is ..hihihihii Gefeliciteerd hoor ..Mooi om te zien ....Ik moet nog een weekje wachten voor onze 20 weken echo ...Ben zooooooooooo nerveus ervoor .....Ben zo bang dat ze zeggen mevrouw er klopt iets toch niet helemaal ...Ik ben mijn oudste zoon verloren toen hij bijna 2 was aan een hartafwijking ....en daarom krijg ik mijn echo in Rotterdam .Maar ben echt zo bang dat ze zeggen dat deze uk ook iets mankeert . Maar affijn ....hoe dan ook geniet lekker van jullie hummeltje ...