Dames heb een vraagje Ik heb vorige week na dat ik overtijd was een vette positieve test gehad hij was echt te zien Maar ik tewijfel nu moet ik een tweede doen of niet... Me man zegt dat het helemaal niet nodig is. Misschien kunnen jullie mij een advies geven of een soort gelijke verhaal kwijt
ik heb het wel gedaan, maar dat was meteen de dag erna. Ik had met kruitvat getest en een heeeeeel licht streepje, de dag erna met clearblue en een vette streep (en een vette grijns....) en een paar dagen erna een echo en wat bleek, ik was al 12 weken zwanger! het is in principe niet nodig want je had geen twijfelachtig resultaat op de test dus groetjes susan
Ik had ook van die vette streep Maar omdat het zo een klein wondertje is wat je niet kan en wil missen. ik ga pas over 4 weken naar de verloskundige :s
dat is het ook eigenlijk bij mij niet kunnen geloven, want het is bij ons in de eerste ronde raak geworden
Nou, dan test je toch gewoon nog een keer? Ik heb 3 keer getest (achter elkaar hihi) omdat ik het niet kon geloven. Dus als jij de zekerheid nodig hebt, dan test je toch gewoon nog een keer?
Ik heb 2x achter elkaar getest. Later in de week nog een keer getest. En heb nog een paar testjes liggen voor als ik me onzeker voel En ik wil nog een keer samen met mijn vriend testen als hij terug is van Afghanistan
Tebrikler ! Lijkt me niet nodig om vaker te testen. Maar als het helpt voor je eigen gemoedsrust, waarom niet ?
ik heb maar 1 keer getest, duidelijk blauw kruisje van clearblue, k durfde daarna niet meer te testen omdat ik op de een of andere manier bang was dat ie dan opeens negatief zou zijn, onzin natuurlijk Je kan wel vaker testen, maar ik voelde t aan mn lichaam ook wel dat ik zwanger was, dus dat vond ik niet nodig. Ik was trouwens ook 1e ronde zwaner, k begrijp je 'ongeloof' wel
Ik heb 2x getest, omdat ik het geloven kon... maar beide keren 2 hele dikke strepen. 1 test was ook wel genoeg geweest.
alle3 de zwangerschappen gewoon 1 maal getest. Positief is positief, dus waarom meer geld uitgeven? vertrouw op je lichaam.
hihi! ik heb wel 5x getest! was zo bang dat het de volgende dag weer weg zou zijn ofzo, kon het ook gewoon niet geloven! tja, en dan ga je allerlei rare redenen verzinnen om te blijven testen! na 5 tests was ik er pas gerust op dat t echt zo was! dus, DOE WAT GOED VOELT! liefs, ans
Ik geloof ook dat één keer testen genoeg is hoor meis! Een streep = een streep toch ?! Alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik wel 8 testen heb gedaan voordat het eindelijk eens een beetje tot me door durfde te gaan dringen dat we nu eindelijk echt, echt, echt zwanger zijn....
Ik heb ook gewoon 1x keer getest en zoals mamajanneke het zegt, waarom zou je geld uitgeven. Positief is positief. Groetjes nazli
Dames allemaal bedankt voor jullie reacties wel leuk om lezen hoe jullie het hebben gedaan. lach wel af en toe om de verhaalen, maar jah je kan het niet geloven dat het in je zit en ik ben bang om het weer kwijt te raken.. zijn wel leuke en spannende tijden allemaal
@pinar, ik herken die onzekerheid wel hoor. Bij mijn 2e had ik niks geen klachten en kwaaltjes en voelde me niet zwanger. twijfels sloeg toe. maar elke keer was de echo goed en zagen we een prachtig kindje. Nu heb ik wel wat kwaaltjes, dus dat maakt t dan net wat echter zeg maar. maar doen waar jij je goed bij voelt. hoewel een 2e of 3e of meer testen echt niet nodig zijn.
Ik zou het niet doen...Ik had ook toen ik zwanger was meerdere keren getest, en op een gegeven moment was-ie niet meer zo positief als in het begin, dus ik in volle paniek naar de ha,bloed laten nemen om te kijken hoe hoog m'n hgc stond...alles was in orde! Dus een hoop paniek voor niks!