zo extreem moe. .....

Discussion in 'Zwangerschap' started by mama1803, Oct 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Ben eigenlijk al vanaf de positieve test moe. .. maar nu is gewoon niet normaal. Ben nu aan het werk maar zou goed kunnen slapen. Ben slap op mijn benen kan soms mijn niet houden. ... overal lees ik er aan toe geven maar dat gaat wat moeilijk als nieuwe werken. Daarstraks zat ik op de wc dacht zal mijn ogen eens dicht doen nou werkelijk waar voor ik het wist zat ik te knikkebollen haha.......

2. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Moet zijn. ... gaat wat moeilijk als je moet werken

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Vervelend he? Ik had er ook last van, ben zo extreem moe geweest tot 18 weken, daarna werd het wat beter.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Helaas ;) hoort dit er ook bij.
    Er aan toe geven, zou ik zo opvatten, pak je rust wanneer het kan :)
    Ik ben op m'n werk, tijdens m'n pauze, met m'n hoofd op de tafel in slaap gevallen :D Collega dacht al, wat duurt dat lang... Kwam ik een half uurtje later binnen met de slaapstrepen op m'n wang hihihi! Ze lag helemaal in een deuk.

5. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

Jul 11, 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Ik leefde zo`n beetje op druivensuiker. En ik ging na het eten meteen naar bed. Je zou, als het echt niet meer gaat, toch aan je werkgever kunnen vertellen dat je zwanger bent. Je hebt namelijk wel recht op extra pauze en volgens mij zelfs op een rustplaats.

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,679
    2,002
    113
    Female
    Vervelend ge? Gelukkig gaat het bij de meeste vanaf een week of 16 beter. Helaas was ik een van degene waarbij het niet beter ging. Ben hele zw al extreem moe en werkte vanaf week 8 halve dagen.
    Ik hoop voor je dat je je gauw minder moe voelt.

Share This Page