Gister Cytotec, nu al schoon? wanneer weer proberen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Skippy87, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hoi meiden

Hier gisteren doormiddel van 4 cytotec pillen de miskraam opgewekt.. het begon na 3 uur met lichte krampen, 2 uur daarna waren ze vrij hevig (ik vond het vergelijkbaar met beginnende weeen).

Vanaf het begin van de hevige krampen begon het bloedverlies, ik verloor toen een hoop stolsels en ook grote stukken weefsel, na ongeveer 3 uur kwam er een enorm stuk weefsel, en daarna werden de krampen ook een stuk minder, ik heb goed kunnen slapen. Het leek eigenlijk een beetje op een mini bevalling vond ik..
    Nu nog hele lichte krampen, en meer een soort menstruatiegevoel in combinatie met spierpijn in mijn bovenbenen (ik had ook beenweeen gisteren)

Volgende week de controle echo.. ik verlies nu bijna geen stolsels meer.. denken jullie dat ik dan schoon ben?

We willen het heel graag achter ons laten en verder.. de wens voor een 2e kindje is ook echt heel groot.. zijn er mensen hier weer snel zwanger geraakt na een missed abortion?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ja dat kan hoor dat je schoon bent.
    En ja ik ben snel zwanger geraakt na een ma. ( zie mijn onderschrift)

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Bij mij ging het precies zo. En bij echo ook schoon...
    Al moet ik morgen weer naar de gyn, want bgin weer te bloeden. Mk nu 4.5 weken geleden. Volgens de gyn te snel voor een menstruatie.

Wij gaan er ook meteen weer voor. Hoop dat het voor ons allebei snel weer raak mag zijn!

4. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    @sabrina81: ik hoop het ook! Ik ben benieuwd naar wat de gyn zegt!

@zonnetje2015.. jij hebt ook al flink wat achter de rug!

Ik hoop dat ik dit allemaal snel achter me kan laten.. en snel.weer een "normale" cyclus heb (heb pcos).. de gyn heeft al aangegeven dat we direct net clomid mogen beginnen als dit afgerond is..

5. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn er meteen weer voor gegaan, maar geen idee of het snel weer zal lukken. Hier is de wens voor een 2e ook heel groot.

Veel sterkte en veel succes.

6. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen

Ik ben bevallen na 17 weken, en had 3,5 week later menstruatie ondanks pcos. Kan dus prima hoor! Ben een maand erna zwanger geraakt van onze dochter!

@ TS, zodra jij er zelf klaar voor bent, kun je eigenlijk meteen weer ervoor gaan. gyn zei toen tegen me: als je lichaam er niet klaar voor is, zul je ook niet zwanger raken. Sterkte en succes!

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lijkt op mijnmk. Heb 1 dag vd cytotect idd eerste uren stolsels gehad en heftig bloedverlies. Heb het vruchtj gezien. Daarna nam bloed verlies af en volgende dsg was het meteen al bruin. Dit hield wel een week aan. En ongeveer 2 weken later was min. Zwangerschapstest negatief... Daarna meteen met ovultaietesten gestart en ei gevonden. Na 5 weken na mk ongesteld geworden en ronde daarna zwanger...

Hcg kan nog in je lichaam zitten

8. IrisN

IrisN Niet meer actief

Zie mijn onderschrift... Snel weer zwanger na de miskraam.. Veel sterkte en geluk voor de toekomst..

Deel Deze Pagina