weer bonken met t hoofd en slaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo allemaal,
    ik heb hier al es vaker over geschreven . als mijn dochter boos werd of haar zin niet kreeg dan ging ze met haar hoofd op de grond of tafel bonken .
    er werd hier gezegt geen aandacht aan te geven . zo gezegt zo gedaan . en jah hoor t werkte perfect !!!
    maar nu een tijd later begint ze weer en begint nu ook te slaan en ook echt bewust ze kijkt je aan en mept je zo iin je gezicht . en ook slaat ze zich zelf .
    ik ben eigenlijk een beetje de weg kwijt want negeren werkt niet meer zo .
    hebben jullie miss nog andere tips ???

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja toch negeren blijven hoor. Als zij jou slaat, haar gewoon van je weg zetten zonder iets te zeggen of haar aan te kijken en idem met haarzelf. Negatieve aandacht is ook aandacht.. en als ze al oogcontact heeft en je ziet dat ze zichzelf slaat, kijk je toch de andere kant op?

3. happymama

happymama Niet meer actief

ok dus als zij me dan recht in me gezicht mept ook niks van zeggen dus

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Haha heb je toevallig mijn dochtertje in huis :D L. is nu 20 maanden en heeft nog steeds soms haar woede aanvallen in alle verschiningsvormen, op de grond liggen, met het hoofd in de handen keihard snikken, met het hoofd op de grond slaan is gelukkig afgelopen want doet pijn ;) Maar een nieuwe is idd mij en mijn man slaan als ze boos is. En dat negeren we niet! Ze mag zelf gerust boos zijn, dan negeren we haar, maar als ze slaat pakken we haar arm en en kijken we haar direct aan zeggen we heel streng: "Je mag mag NIET slaan". Meestal is dat voldoende om haar uit haar woede-aanval te halen en dan gaat ze heel lief knuffelen, bijna alsof ze sorry wil zeggen. Zo lief (smelt-smiley)

5. fertility

fertility Lid

25 okt 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

ik her van de week onder andere van dit gedrag ee ntopic geopend.. genaamd probleem gedrag of nog peuterpuberteit..

misschien staan daar nog veel tips voor je

Deel Deze Pagina