hallo allemaal onze zoon is 14 mnd en nu valt het ons heel erg op dat hij overal traag op reageert hij is wel slecht horend hoort geen hoge tonen en op ander geluid reageerd hij heel traag maar wat steeds vaker opvalt dat hij overal heel traag op reageert hij loopt tegen de tafel doet zijn hoofd pijn of valt er komt geen reacktie en dan na een minuut soms langer gaat hij pas heel hard huilen als je hem roept ook al kijk hij je aan krijg je pas na lange tijd een reackie nu vroeg ik me af of andere kinderen dit ook hebben of dat dit toch met zijn gehoor te maken heeft heb het al op cb gevraagt maar daar kreeeg ik niet echt antwoord ja kreeg alleen de mededeling dat we alemaal onze eigenaardig heden hebben onze zoon zegt wel een paar woordjes zoals pap pa en mamma hebbe en hij maakt soms andere geluiden maar meestal komt er geen geluid of weinig geluid uit hij kijkt observeert maar reageert haast niet weet iemand mischien wat we kunnen doen \of herken iemand dit groetjes
Ik weet het niet precies hoor, maar ik hou altijd als motto: als je het niet vertrouwd, neem contact op met je huisarts. Zeker als je bij het cb geen voet aan de grond krijgt. Dit zou voor mij wel iets zijn waar ik wat mee zou doen, denk ik! Ik wil je helemaal niet ongerust maken hoor, maar misschien een kwestie van beter een keer teveel naar gekeken, dan een keer te weinig? Succes met je mannetje!
hallo dank je voor je reacktie ben bij de huisarts geweest maar kreeg dara ook als antwoord ja het ene kind is traag de ander sneller echt luisteren wilde hij niet moest me er niet druk over maken wij zitten met de kleine op instap daar rkijgen we speelgoed en boekjes mee om thuis te stimuleren daar zeiden ze dat hij anders reageer dan ander e kinderen van deze leeftijd en dat ik het weer bij cb en huisarts moest voorleggen maar ze luisteren gewoon niet ze vinden me nu overbezorgt bij het cb en huisarts nu weet ik het hellemaal niet meer nogmaals dank je wel voor uw reacktie groetjes
Afspraak maken bij een kinderarts? En anders een second opinion bij een andere huisarts. Gewoon blijven pushen als het je niet lekker zit! Sterkte!
Ik zou een verwijzing eisen voor de ka. idd ieder kind heeft zijn eigennaardigheden. maar in mijn ogen is het gedrag van je kindje niet helemaal normaal. Nog is langs de ha en een vewijzing vragen. Bel anders vast naar de ka om een afspraak en zeg dat de verwijzing er aankomt.