Hallo, Ik heb al een aantal keer gekeken op deze site voor tips etc. Erg leuk deze site zo.. Dus dacht meld me gewoon aan, kan ik misschien meer info krijgen van jullie?! Ik ben sinds september gestopt met de pil. Netjes ongesteld geworden 2 dagen later. Maar nu ben ik al 32 dagen niet ongesteld. Dacht kan niet waar zijn, meteen raak?! Maar na een test vorige week en afgelopen weekend, niet dus, allebei negatief. Moet ik afwachten, kunnen 2 testen negatief zijn? Of moet ik de huisarts al inlichten?! heeft iemand tips voor mij?! Ben trouwens vorige week al grieperig geweest en afgelopen weekend ook alweer, iets mee te maken?! xx
Ik denk dat je aan het ontpillen bent. Het kan de eerste keer vrij lang duren voor je ongesteld wordt. Het kan ook zijn dat je een late eisprong had en dat je over een paar dagen wel positief test.
Dus eerst even afwachten dan maar?! Wat is dan de tijd, als ik niet ongesteld of zwanger ben om naar de huisarts te gaan?
Heb een banner gemaakt, met de dag dat ik nu zit (32)?! Weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus is. de laatste was tijdens de pilperiode en die is netjes 22/ 23 dagen.
Tijdens het ontpillen kan je lichaam soms heel lang nodig hebben om weer ongesteld te worden, het enige dat je kunt doen is afwachten en wellicht over een week als je nog niet ongi bent even een nieuw testje doen.
Jee zeg, wist niet dat het zolang kon duren. Als je eenmaal besloten hebt om een kind te willen, duurt alles natuurlijk te lang. Thx voor jullie antwoorden, ik wacht nog een week en dan test ik nog eens (mits ik nog niet ongi ben geworden).
Wij hebben 6 maanden op deze zwangerschap moeten wachten en zelfs dat is nog redelijk snel. Wij mochten echt niet klagen Succes met zwangerworden!
Een pilcyclus duurt altijd 28 dagen, maar een normale cyclus duurt gemiddeld 24 tot 35 dagen. En door het stoppen met de pil, kan het zelfs zijn dat je hormoonhuishouding van slag is en dat het 50 a 60 dagen kan gaan duren.
Ja ik had ook wel gerekend op 6 tot 12 maanden dat het eindelijk raak zou zijn. Het zou nu eigenlijk ook iets te snel zijn aangezien ons huis over 6 maanden opgeleverd wordt?! Al is het heeeel graag welkom,hoor! Maar maak me nu eigenlijk meer druk om of het allemaal wel goed zit omdat ik nu al 32 dagen niet ongesteld ben geworden.
Jeee 60 dagen?! slaat dus gewoon een maand over zeg maar... Nou ik wacht maar gewoon af en klus tussen mijn griepjes gewoon lekker door...
Haha zo is dat. Denk er niet te veel bij na dan komt het vanzelf. Het er erg veel mee bezig zijn kan er ook voor zorgen dat je ongi uit blijft.
Ja echt ik had door het onpillen best veel klachten. Die allemaal leken op zwangerschap en dat valt dan zo tegen