Hoi meiden!!! Ook ik heb leuk nieuws!!! Heb afgelopen dinsdagavond de AngelSound Doppler besteld via internet en kreeg m vandaag al in huis, supersnel dus! Hield in mn achterhoofd dat ik ervanuit kon gaan dat ik het hartje voorlopig niet zou horen, voor de 12e week. Met wat geduld en mn eigen hartritme herkennen heb ik het hartje van de kleine gehoord. Heb ook de opa's en oma's gebeld en die konden het ook gelukkig horen, via de koptelefoon. Ben gelijk weer een stuk geruster... Oh, wat is het toch fijn... die techniek! Knuf, Claire!
Wat leuk zeg Claire!! Dat geeft toch een beetje rust!! Ik heb er ook aan gedacht om eentje te kopen, maar hoor verschillende verhalen, sommigen kunnen geen hartje horen, anderen wel.. en wil me ook niet ongerust zorgen maken, daarom nog niets gekocht.. Dinsdag heb ik weer een scanning, dan ben ik hopelijk weer gerustgesteld Heb jij hem trouwens via ebay gekocht??
Ik heb het hartje ook al gehoord, met 9 weken en 4 dagen. Ik heb wel al 2 zwangerschappen hiervoor gehad, dus weet waar ik moet zoeken, en hoe het klinkt. Ik vind hem voornamelijk in het midden en dan heeeeeeeeeeeeeeel laag. Echt een locomotoef geluid. Zo schattig. Bij mijn eerste zwangerschap zocht ik vaak verkeerd, of hoorde ik mijn eigen hartslag (die hoor je bijvoorbeeld heel goed richting je liezen is meer zo'n woesj woesj geluid (hahaha, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)
Hoi baby4Us, Ik ben ook best wel snel ongerust hoor, maar dat ben ik ook zonder het apparaat en dacht maar zo: hoor ik het wel dan is het mooi meegenomen. Vanavond nog een keer geprobeerd om te luisteren, maar toen gaf de kleine geen thuis. Merk dat ik daar wel vrede mee heb en probeer het morgen nog een keer. Heb hem besteld bij www.vosmedisch.nl voor totaal 34,95 dat is incl. verzenden. Zoals gezegd had hem in 1,5 dag binnen. Fijne zwangerschap en succes met jullie screening! Groetjes Claire
Nou, jullie hebben mij overtuigd!! (Was niet zo moeilijk hoor...) Ik heb er net eentje besteld! Hoop hem rond dinsdag volgende week in huis te hebben, dan heb ik als het goed is net gezien dat alles goed is daarbinnen! Ben super benieuwd!!
Hoi hoi Baby4Us, Hahahaha... toch overgehaald??? Groot gelijk hoor. Ik heb vanmorgen weer geluisterd en na 10 minuten hoorde ik de kleine uk. Werd wat zachter en ineens vrij hard. Blijkbaar lekker aan het zwemmen Veel plezier met je hebbedingetje... laat je het weten wanneer je iets hebt gehoord??? Groetjes Claire! Groetjes Claire
Jouw schuld! hahaha heb er ook net 1 besteld, als kado voor mn man, kan die de kleine horen haha Als hij goed ligt tenminste. Over 2 werkdagen is hij binnen
Haha, direct zit iedereen te luisteren naar baby, hebben we geen tijd meer voor het forum Ik laat het zeker weten wanneer ik iets heb gehoord, hoop dat hij woensdag binnen is, want hier komt de post van donderdag tot tweede paasdag niet (ik woon in het buitenland). Anders is het wel erg lang wachten!! Heb al wel bericht gekregen dat hij is verstuurd! Oh ja, ik ben tegen de tijd dat hij er is, 12 weken zwanger, dus hij zou moeten werken!
Wat leuk! Ik had de angelsounds met 11 weken. Pas met 12 weken kon ik het hartje horen.. En nu hoor ik soms de baby flink tekeer gaan in me buik..
Hihi, ook ik ben aangestoken door dit berichtje! Ik heb de mijne via Marktplaats gekocht voor 18 euro, misschien een tip? Gisteravond voor het eerst gebruikt en genoten van het luisteren naar het hartje van onze kleine puk
ik heb er ook één... vorige week vrijdag het hartje gehoord.. daarna zondag en dinsdag helaas niets... Dan is het toch wel eng hoor, hoewel ik weet dat het kindje nog zó klein is, dat dit helemaal niet gek is. Maar ik stop overigens wel met zoeken na 5 minuten. Misschien als ik nog langer gezocht had... Morgen de echo. Hopelijk zien we dan een bewegelijk kindje, met krachtig kloppend hartje!
net ook ff geluisterd. kindje ligt ietswat aan de linkerkant onder me navel. hoor het geluid wel zachtjes, brusje ligt wel diep denk ik omdat ik het geluid niet zo hard hoor, en me buik niet zo groot is.
Nou, ik had een update beloofd! Gisteren heb ik mijn doppler thuis gekregen, en meteen ook op zoek gegaan naar het hartje, was wel moeilijk te vinden, en erg zacht, maar het is gelukt!! Echt super leuk! Denk dat ik over een week of zo weer probeer, dan is het geluid misschien iets sterker, en makkelijker te vinden! Mijn scanning is dinsdag trouwens erg goed gegaan, was echt super om de kleine weer te zien!
Ik heb net een half uur geprobeerd om de hartslag te vinden, maar niets. En ik moet zeggen dat het me behoorlijk frustreerd Hebben jullie dit ook wel eens?
nouja, zie mijn eerdere berichtje.... het hoort er nu gewoon nog bij. Ik zou ook zéker niet langer dan 10-15 minuutjes zoeken hoor. Als het niet lukt, dan weet je dat na die tijd wel en ligt je kindje misschien precies te slapen op een plekje waar jij het niet kunt vinden. Dus dan ook maar niet storen . Over een paar dagen gewoon nog maar eens proberen , komt goed
Hoi Feilo09, Ik ben deze topic geopend en ben vandeweek dus wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op zoek geweest naar t hartje en hoorde niks. Toevallig (zal je net zien) ook op een dag dat ik nauwelijk moe was!!! Ben in de avond dus een paar uur op zoek gegaan naar het hartje:x De avonden ervoor kon ik het redelijk snel horen en nu wilde ik het mn zoontje goed laten horen... Heb t hartje uiteindelijk na 12en!!!!!! gehoord en was zoooooooo opgelucht. Moet eerlijk zeggen dat ik er aardig doorheen zat en eigenlijk niet meer dacht dat het hartje klopte. Man lief het opgezocht op internet en mij laten lezen dat "ik hem niet moest gebruiken als ik snel in paniek raak"... Kon m wel afschieten op dat moment... "Niks mee te maken met anderen..." Heb nu besloten om m 1 keer per week te gebruiken en de kleine lag dus hoger dan gedacht behoorlijk 'diep' in mn buik. Ben toch blij met het apparaat... Groetjes Claire
Bedankt voor de reacties, meiden! Tja, mijn vriend werd dus ook een beetje moe van me, en op een gegeven moment zei hij; ik ga het wel proberen. En wat denk je; meneer had het hartje binnen 5 minuten gevonden Dus ik was weer helemaal blij! Wel heeft hij tegen mij gezegd dat ik het nu maar om de dag mag proberen. Ik ben ook een typetje dat zich nogal snel ongerust maakt
sluiten jullie trouwens ook 2 koptelefoontjes op de angelsound aan? Is wel gezelliger hoor kun je samen luisteren
euuhm meiden, ik wil jullie feestvreugde niet verstoren, maar de straling van de angelsound schijnt niet echt gezond te zijn voor je mini-kindje. Niet te vaak en niet te lang doen dus! Google er maar eens op, anders. Veel vk's willen voor de 12 weken niet eens proberen het hartje te vinden, oa vanwege die straling. Het is gek genoeg blijkbaar vele malen sterker dan van bijv een echo.
Was niet mijn bedoeling om jullie allemaal weg te jagen hoor! Kom maar leuk vertellen over de hartjes die je hebt gehoord, ik ga zeker tussen mijn 12 wk en 20 wk echo af en toe luisteren bij de vk... anders duurt het ook zo lang voordat je weer weet of het nog wel leeft . Vind het nu ook wel heel spannend trouwens voor de vlokkentest van volgende week, toch al 4 weken geen idee of er nog wat zit! (behalve van het misselijk zijn dan, maar ja, dat telt niet.) Als ik een angelsound binnen bereik had gehad, had ik m ook zeker gebruikt.