We zijn recentelijk verhuisd van het westen van het land naar het zuiden van Brabant (onder Eindhoven). Momenteel heb ik geen baan, dus onze zoontje gaat ook niet naar het KDV. Het jammere daaraan is dat hij niet kan spelen met andere kindjes van zijn leeftijd. We wonen in een buurtschap, dus heel veel buitenspelen is hier ook niet mogelijk (drukke weg). Eigenlijk ben ik op zoek naar ouder/kind-ochtenden of speelgroepen oid waar je met een kindje van 1 jaar welkom bent. Of andere ouders die het leuk zouden vinden hun kindje(s) van ongeveer die leeftijd met elkaar te laten spelen. Uiteraard zal ik ook met hem naar bv een speeltuin gaan, maar dat is toch minder zeker van speelkameraadjes. Zijn vaak toch oudere kinderen. Ik heb al heel veel gegoogled en ook gebeld met het CB met de vraag of zij iets wisten, maar ook daar kom ik niet verder. Iemand ideeën?
Waar woon je precies? Kijk of er in de buurt binnen/buiten speeltuinen zijn met speciale gedeeltes voor dreumesen/peuters. Daar kun je ouders met leeftijdsgenootjes ontmoeten.
Als je bij Dordrecht in de buurt woont? Hier in Dordrecht heb je de moeder-dreumesgroep. Daar kan je met je kindje van 0-2 jaar met je kindje komen. De kindjes kunnen lekker spelen en mamma`s kletsen over bijvoorbeeld slaapthema of andere thema`s. Is echt leuk hoor Ik ben er ook elke woensdag met mijn dochtertje. Is van 9.15 tot 10.30.
Uit met je spruit, begin je eigen speelgroep of sluit je bij een van de speelgroepen aan! misschien heb je hier iets aan?