Net heeft de tandarts een kies getrokken omdat ik pijn in mijn mond had. Nu het volgende want ik weet niet hoe het gaat. Maar de pijn is niet weg en in alle.hevigheid terug is dat normaal?
Nee! De boosdoener is weg dus zou de pijn weg moeten zijn! Een vertraagde wondgenezing (ontstoken tandkas) voel je pas na 2/3dg. Ik hoop niet voor je dat hij de verkeerde getrokken heeft
Het is normaal dat je pijn hebt. Je hebt nu een wond in je mond en dat voel je. Ik heb na het trekken altijd een paar dagen pijn.
Kiespijn hoort weg te xijn hoor gelijk! Wondpijn..ja kan..maar niet zoals ts schrijft..in alle hevigheid. Als die nu hetzelfde is als voor het trekken klopt er iets echt niet
Gewoon de pijn die ik had van de kapotte kies zeg naar de verdoving is er nu net uit de kies 1,5 uur. De pijn straald alleen uit door kaak en richting bovenkaak. Begint echt op de plek waar die kapotte kies zat. Het is echt een continue pijn
Ik zou toch even de tandarts bellen. Dan krijg je waarschijnlijk wel een noodnummer maar die kunnen je misschien verder helpen. Lijkt me dat het niet goed is. De pijn hoort weg te zijn als de kies eruit is.
Het kan napijn zijn... Dat voelt ongeveer hetzelfde als kiespijn. Komt vanuit het kaakbot. De een heeft hier meer last van dan de ander... moest ie erg hard trekken om hem eruit te krijgen??
Dan denk ik dat het daardoor te verklaren is... De kies zat zo te horen redelijk vast in het kaakbot, en als ie eruit wordt getrokken moet niet alleen het tandvlees genezen, maar ook het kaakbot. Bij sommige mensen zitten de kiezen wat losser en zal het dus minder napijn veroorzaken... Misschien zul je vanavond of morgen ook nog merken dat je kaak zelf wat stijf begint aan te voelen. Een soort spierpijn. Dat komt ook door het trekken; ze hebben best veel kracht gezet op je hele kaak...
Helaas kan die napijn best wel lang duren Maar bij mij was het bij de ergste keer na 3 dagen wel weer goed te doen zonder paracetamol. Maar het duurde wel een week voor de pijn helemaal weg was... (Heb allevier mijn verstandkiezen moeten laten trekken, en allemaal om de beurt dus 4 keer die napijn meegemaakt!) Maar da's per persoon verschillend, dus ik hoop dat het bij jou morgen alweer beter gaat!!
Het gaat al wel beter het in niet meer zo dat ik op de kop sta. Maar het zeurt wel nog steeds maar dat is denk ik normaal het is best een groot gat dus ja dat is niet vreemd
Ik heb er vorige week twee laten trekken die vrij diep zaten (twee verstandskiezen) en ik zat zeker niet tegen het plafont van de pijn erna. Ik zou het echt even goed in de gaten houden als je overmorgen nog zoeen pijn hebt zou ik even bellen. Wat de reden is dat je kies is getrokken weet ik niet, maar ook dat kan wel verband hebben met de napijn natuurlijk..
ik kan me best voorstellen dat als je nu zou gaan bevallen, en je moet persen, dat er te veel druk op komt te staan.. geen fijn gevoel..