wat een geluk dat hij hier niet woont heb op dit moment 3 auto`s en 2 campers voor de deur en de container kan ik niet eens kwijt. hij maakt een strookje onkruid vrij dat tegen de erf afscheiding ligt, nou lijkt me duidelijk dat deze man doodsbang is dat hij via jou onkruid in zijn eigen tuin krijgt.
ik zou er serieus over na denken om aangifte te doen, of hem erop wijzen dat als hij dit nogmaals doet dat je dan aangifte doet.
nee, tenzij hij zijn huis te koop heeft staan (dat zou dan beter verkoopbaar zijn), maar dan nog ga je niet zelf bij je buren harken, kom op zeg! Hoe vervelend het ook is, dit soort rare acties gewoon blijven aangeven bij de politie/wijkagent.
Ik zou de wijkagent inschakelen wat dit betert niet. Net zoals gezegd: volgende maand zijn je ramen niet proper genoeg of bedenkt hij dat hij wel effe je brievenbus mag opendoen om je rekeninguittreksels te lezen Volgende hebben we met onze buurb*tch meegemaakt: Onze stoep was niet proper genoeg dus mij staan uitschelden Onze auto stond nooit dicht genoeg tegen de stoeprand (WTF), Wijkagent op mij afgestuurd omdat ik een paal uit MIJN achtertuin had gedaan, Van zodra er een hard geluid uit ons huis kwam, stond ze aan de voordeur te schelden (dat madam haar tv van s ochtends 7u tot s avonds 23u op volume 10 stond who cares); Ik was een ho*er want er liepen verschillende mannen in mijn huis (ja, broers en schoonbroers) Andere buren gaan bellen om te komen kijken hoe ze mij stond uitte schelden dat de goot niet uitgeveegd was Als ik ging wandelen, in haar deur blijven staan tot ik terug kwam om mij nog eens uit te schelden. Mij een miskraam toewensen:x nadat haar zoon tegen mij uitgevaren was en ik geen lucht kreeg (toen 6 maand zwanger van nr1) want ik "fokte er maar op los en was een smerige h*er" Werkelijk, ze stoppen niet, het gaat van kwaad naar erger omdat je gewoon niets goed kan doen. Het gaat hun immers niet om die vuile tuin of ramen of wenende baby. Het gaat hun om macht en controle en om jou er onder te krijgen. Mss eens navragen bij de vorige bewoners van he thuis of andere buren. Ws is dit spelletje al jaren aan de gang met of wel de oud-bewoners ofwel andere buren.
ik zou me kapot ergeren, maar het verder volledig negeren.. Echt geen woord of blik vuil aan maken.. Een actie-reactie-actie-reactie situatie verergerd alles alleen maar.. Hij zoekt drama en als je hem geen toneel geeft kan hij zijn stuk ook niet spelen
Dit is ook altijd niet waar. Wij hebben eerst onze buurvrouw een brief geschreven waarin we uitlegden wannee rwe wat gingen doen van werken, we hebben ook gevraagd om in haar huis te komen kijken zodat we eventuele problemen konden oplossen (ze beweerde dat haar behang los kwam door ons). Mijn man heeft ook nog overlegd met de kleinzoon (die was wel vriendelijk). Nadien hebben we haar steeds genegeerd. Niet makkelijk ; je stoep staan vegen met een krijsende vrouw naast jou die jou ondertussen voor t vuil van t straat staat te verwijten en met havikogen oplet dat je toch geen cm op haar stoep komt. Daarna steevast nog meer verwijten: want als je de goot geschuurd had was het niet goed (het water liep haar kant op dan) en als je ze niet schuurde was je een vuil vies w*f dat niet poetste. Kortom deze mensen stoppen gewoon niet. Tenzij via de wijkagent (en dan nog)
Volgens mij ging ik ook onkruid uit zijn tuin wieden. Dan plukte ik alle echte planten en struiken eruit en gooide die voor zijn voordeur (afgebroken e.d.). Gras e.d. liet ik natuurlijk staan. Nee, natuurlijk deed ik dit niet. Maar wat ik wel echt zou doen is het onkruid met zand netjes bijeen vegen en dit op zijn eigen inrit neersmijten. Of voor de voordeur of door de brievenbus, net wat je wilt. Opgeruimd staat netjes toch? Bedankt buurmen voor het wieden van ons onkruid, maar ruim de zooi dan ook zelf op!
Oh bah wat een rotsituatie. Ik zou ook een melding maken want hij mag niet in jou tuin komen en al helemaal geen " onkruid" eruit halen. Anders zeg je toch dat hij je bloemen uit de tuin plukt... en op je pad gooit. Als ze polshoogte komen nemen en hij zegt dat dit drek is, zeg je toch dat jij dit mooie bloemen vind en dat hij geen verstand van bloemen heeft
Wat een vervelende buurman! Ik mag in mijn handen knijpen met mijn buurtjes, stonden laatst met buren uit 6 verschillende huizen een biertje te drinken in de straat. We lopen haast allemaal bij elkaar naar binnen en je komt de straat niet uit zonder dat je iemand gedag heb "moeten" zeggen.
Hier ook zo n buurvrouw van de zomer gloor over me was gegooid.nu gooit ze peuken in onze achtertuin. ....van de week stond ze toevallig buiten heb haar even te verstaan gegeven hier niet van gedient te zijn en er aangifte van heb gedaan.. Ook hebben wij een camera neergehangen in achtertuin. Sterkte
Wauw wenneke chloor over te kleding? Zij krijgt de rekening neem ik aan. Wat een &=$&wijf! Dat is puur vernieling!
hee, ja het is van kwaad tot erger gegaan, het bleef niet bij het onkruid waar hij zich aan ergerde maar verzon steeds meer dingen. Nu kwam hij een week of 3/4 geleden aan de deur dat zijn schuurdak lekt en vertelde mij dat het bij ons ook moest lekken Nou ben gastouder, had op dat moment kindjes dus afgesproken dat ik mijn man zou laten kijken en er dan op terug zou komen. De volgende ochtend om 9 uur stond hij weer voor de deur: of we al gekeken hadden en dat we dit even samen op MOETEN lossen. Ik heb gezegd dat mijn man gekeken heeft en dat de muur (die onze schuren van elkaar scheidt) wel wat vochtig is, maar dat het nergens lekt. Onze spullen worden niet vochtig en nergens water. Dat onze auto kapot gegaan is en dat wij daar nu eerst voor gaan sparen. Toen is hij weggegaan. 2 dagen later staat hij er weer...dat we de dakplaten samen moeten vervangen en bekostigen (2 dakplaten overlappen elkaar). Nogmaals aangegeven dat wij er niks mee gaan doen omdat het niet eens lekt bij ons, ons dak is prima. Hij is weggegaan met de mededeling: als ik vanavond niks meer hoor van jullie, repareer ik mijn eigen dak alleen. Ik heb gezegd dat hij dat maar moest doen en die van ons sowieso niet omdat het asbesthoudende platen zijn dus je daar niet zomaar iets mee mag. (had ik nagevraagd bij de gemeente) 2 dagen later zie ik hem op zijn dak, dus ging ervanuit dat hij zijn dak aan het repareren was. Staat hij aan de deur dat hij geschoven heeft met de platen, maar bij ons nu een gat gecreeerd heeft van 10-15 cm breed. Voor jullie beeldvorming: hij heeft een ASBEST plaat doormidden gebroken en over zijn dak heen getrokken, ik heb dus vanaf de scheidingsmuur een gat over de hele breedte van de schuur van 15 cm. Het regent dus nu letterlijk binnen daar en alles wordt zeiknat:x s avonds is mijn man met mn schoonvader (die was er toevallig) aan de deur gegaan om te vragen hoe hij dit gaat oplossen. Dat ging hij niet doen zei hij en heeft mijn man en svader eruit gezet. We hebben diezelfde avond een brief in de bus gedaan dat hij tot de volgende ochtend 12.00 uur heeft om het te repareren en dat we anders aangifte doen, we hebben die brief als bewijs ook nog aangetekend verzonden. Hij heeft niks gedaan, dus einde van de middag aangifte gedaan. De rechtsbijstand is er nu mee bezig met de politie. We hebben het zover laten komen omdat het dak hoe dan ook gerepareerd moet worden en omdat er asbest kapot is moeten die platen dan weg en dat kan wel tot in de 800 euro lopen. In die brief hebben we de buurman aansprakelijk gesteld voor alle schade die wij hiervan hebben. De politie gaf aan dat wij groot gelijk hadden omdat hij het dak nu expres kapot gemaakt heeft zodat wij het wel moeten vervangen. De rechtsbijstand moet nu het aansprakelijksheids gedeelte gaan hard maken en dan gaat de politie ermee verder.