Kinderen mee naar de wc( baby/peuter.)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

In het andere topic over een moeder die haar kind mee neemt naar de wc.

Ben benieuwd hoeveel moeders ook wel eens met hun baby peuter op schoot hebben gezeten Of voor de voeten.

Of ben ik net zo als de t.s in het verhaal ( vreemd)

Poll is niet gelukt ging iets mis dan maar zo.

Ja of nee. En waarom wel niet?:)

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Nou het is niet zo dat ik dr optil om mee te nemen, maar de deur staat op een kier en dan komt ze er wel eens aangelopen. Wonen gelijkvloers dus alles in handbereik. Ach ze gaat dan zelf even op t potje zitten en wassen daarna samen de handen :p

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier gaan ze ook gewoon mee als ze dat willen (en dat is best vaak). Ik laat de deur gewoon open staan (als er verder niemand is) en meestal komen ze dan achter me aan. De oudste tegenwoordig wel steeds minder nu ik erover na denk.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ze staan meestal wel in de deuropening, maar ze komen niet op schoot zitten.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga liever alleen.

Helaas kan zoonlief de deur open maken en staat hij vrolijk toe te kijken.

Vind het niet erg hij heeft er meer last van dan ik :D

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Niet op schoot in elk geval.

Maar Aiden gaat wel eens met me mee naar de WC inderdaad.

Lijkt me voor het zindelijkheidsgebeuren ook wel handig als hij weet waar een WC voor dient trouwens....

7. knap

knap Niet meer actief

Ja van de week dochter. Ik moest nodig komt ze naar mij toe zegt ze mama je stikt ik zeg en dit is dus de reden dat jij beter binnen kan blijven zitten.

En ze komt meteen niet meer. ( ze leren het van zelf wel af.) En tijdens de periode van de maand. ( probeer ik het zeker discreet te doen) En eerlijk mijn oudste komt al jaren niet meer bij mij op de wc hoor haha.

Ja soms even snel een wc rol geven als we die vergeten zijn neer te leggen maar dan deur dicht hand er door en aan geven maar. hihi.

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik laat de deuren open en meestal komt ze dan bij me op het potje zitten, om samen met mama alles af te doen (zij bij haarzelf natuurlijk) en vervolgens de handen te wassen. Ik heb geleerd dat je daarmee je kleintje laat merken waarvoor de wc bedoeld is.

9. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Mijn zoontje komt soms even om een hoekje kijken omdat ik de deur op een kier laat staan om hem in de gaten te houden…alleen met de maandelijkse perikelen is dit niet handig….hij zag laatst dat ik iets in mijn lichaam stopte en zei ' weg' met zn handjes opzij en in de lucht..:)
    Voor mij een teken dat de deur dicht gaat als het weer zover is…haha

Maar buiten dat is hij gewoon nieuwsgierig wat op er op de w.c gebeurd en leg ik hem uit wat papa en mama daar doen. Af en toe gaat hij nu ook zelf op het potje zitten.

10. River Song

River Song Actief lid

23 jan 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is pas sinds kort dat ze niet meer beiden mee renden naar het toilet. :)
    De oudste die vind het allemaal niet zo spannend meer.
    De jongste die wil dan ook 'plassen', dus potje erbij zetten en gaan met die banaan.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahahaha mijn zoontje roept alleen maar:

"mama auw!!" tijdens de tijd vd maand..

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier nog steeds elke keer als ik naar de wc ga, kan nu wel zeggen mag ik even alleen. helaas gen slot op de deur.
    maar als haar vader zit te stinken is ze tegenwoordig wel snel weg hahaha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee liever niet, ik vind dat niet prettig... Echterrrrr, heb ik 2 dagen gehad (in 12 weken tijd, dus ik vind het nog meevallen) dat hij kwam voor de nachtvoeding om een uur of 4 en dat ik zo nodig moest plassen... Laten huilen ging niet, want dan zou mijn partner wakker worden (zijn wekker zou 3 uur later gaan). Toen heb ik hem dus wel meegenomen met de fles in zijn giechel. Maar voor de rest niet.

Ik vind het hele idee al niks, hahahaha. Hallo, privacy. Mag ik tenminste in 1 ruimte iets voor mezelf doen voor die paar minuten dat het duurt?

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik word achtervolgd tot op de wc :D

De oudste stuur ik weg die snapt dat wel, de jongste begrijpt dat nog niet helemaal, als ik hem niet in de kinderstoel heb of in de box zet, komt ie gezellig met me mee ;)

Er staan beeldjes van hondjes en poesjes in de wc die hij dan gaat aanwijzen enzo.

Doe ik de deur dicht komen zijn vingertjes vanonder de deur ...zoooo schattiig..en dan ' maaaamaaa, op een hele lieve vragende manier' smelt..

Nee ik neem ze niet bewust mee, maar ze volgen me echt wel.

15. knap

knap Niet meer actief

Zie het bij jou ook gaan zo als bij de meesten. ( bedoel het goed hoor) Straks als die kruipt dan tja dan hebben we even geen prive meer hihi.

Ook als baby heb ik de kinderen wel eens bij me gehad. Kan ze moeilijk in de hoek gooien soms hihih;):p

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jaaaaa haha, er is echt geen enkel plekje meer prive in je huis hoor :D Douchen of als ze slapen, of de jongste met speelgoed naast me in de badkamer, of we douchen samen :D

17. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik neem mn kind niet bewust mee naar de wc.

De laatste tijd vind mijn zoontje de wc (en het potje) reuze interresant en gaat dus echt naast mij staan en doet 'pssssss' of zegt mama poepie

Dan rent hij naar de kast om zijn billendoekjes te pakken en die aan mij te geven:D

Ik heb wel eens geroepen " mama heeft ECHT geen momentje voor derzelf he ;)

18. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Prive?? Mn kind is daaruit gekomen. .. daar herinneren E zich straks net zoveel van als bij mij staan naast de wc...

Ik kan dus alleen maar volmondig ja zeggen!

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee, absoluut niet. Misschien dat ze een keer achter me aan kwamen en bij de deur bleven staan in een tijd van verlatingsangst oid, maar ze komen absoluut niet met mij in de wc. Gelukkig doen ze gewoon verder waar ze mee bezig waren, ik meld ook niet dat ik naar de wc ga.

20. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn zoontje loopt me meestal achterna en gaat dan kiekeboe doen met de wc deur.
    Ik heb er echt geen problemen mee.

Deel Deze Pagina